کد خبر : 16976
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

تغییر پشت سر هم و زیاد کاپیتان در پرسپولیس

تغییر پشت سر هم و زیاد کاپیتان در پرسپولیس
تغییر پشت سر هم و زیاد کاپیتان در پرسپولیس از ابتدای هفته تا کنون اتفاق افتاده است.؛

پرسپولیس در این فصل از نظر کاپیتان و تعدد آن روزهای عجیبی را پشت سر هم می گذارد. اتفاقی که در دیگر تیمهای لیگ برتری نیز سابقه نداشته است. همچنین در پرسپولیس نیز کمتر به یاد داریم که تا به این حد شاهد تغییر کاپیتان باشیم.

فصل پیش و سالهای قبل از آن با حضور سیدجلال حسینی کاپیتان ثابت و همیشگی این تیم مشخص بود. امسال قضیه کاملا فرق کرده است. با جوانتر شدن بازیکنان و اختلاف سنی کم و مصدومیت یا تعویض های فنی پیش آمده کاپیتان های این تیم تغییرات زیادی را شاهد بود.

در فصل جاری به دلیل مصدومیت و یا عدم حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب ثابت کاپیتانی تیم مرتب دست به دست شده است. تا هفته یازدهم لیگ برتر چندین و چند بار بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بین کامیابی نیا، امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند، وحید امیری و حتی سیامک نعمتی جا به جا شد. ایمن بازیکنان در این فصل برای پرسپولیس بازوبند کاپیتانی را برای مقطعی در دستانشان کردند.

البته گاهی اوقات شده که در این تیم و در طول 90 دقیقه شاهد تغییر بازوبند کاپیتانی بین سه بازیکن نیز باشیم که به دلیل تعویض بازیکنان بوده است. در آخرین دیدار پرسپولیس نیز بازوبند کاپیتانی بین کامیابی نیا، وحید امیری و امید عالیشاه دست به دست شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها