کد خبر : 31146
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

تلخ ترین اتفاق برای آرسنال با از دست دادن یورین تیمبر به مدت 6 ماه

تلخ ترین اتفاق برای آرسنال با از دست دادن یورین تیمبر به مدت 6 ماه
یکی از بدترین و تلخ ترین اتفاقاتی که برای توپچی های لندن آرسنال ایجاد شد. آن از دست دادن یورین تیمبر به مدت 6 ماه به دلیل مصدومیت بود.؛

یکی از بدترین و تلخ ترین اتفاقاتی که برای توپچی های لندن آرسنال ایجاد شد. آن از دست دادن یورین تیمبر به مدت 6 ماه به دلیل مصدومیت بود.

این ستاره با قراردادی 45 میلیون یورویی از آژاکس آمستردام به آرسنال پیوسته بود. خرید بزرگی که می توانست آرسنال را در کسب نتیجه کمک کند.

یورین تیمبر در اولین بازی تیمش مقابل ناتینگام فارست با بدشانسی از زانو و رباط صلیبی دچار مصدومیت گردید. حالا تخمین زده شده وی 6ماه باید دور از میادین باشد.

آرتتا سرمربی آرسنال نیز از این که در اولین بازی فصل یورین تیمبر را از دست داد باعث اتفاقی تلخ برای این تیم از نظر فنی شده است.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال نیز به این موضوع اشاره کرد. سرمربی آرسنالی ها در این باره اعلام کرد مصدومیت و سپردن خود به تیغ جراحان یورین تیمبر ضربه سنگینی برای آرسنالی ها محسوب می شود. به ویژه این که ما جدیدا این بازیکن را به خدمت گرفته بود.

پیدا کردن سخت جانشین خوب برای یورین تیمبر در آرسنال

آرتتا تصریح کرد: بنا به علت هایی یورین تیمبر را خریداری نموده بودیم و کیفیت و کمکی که یورین تیمبر می توانست برای باشگاه کند کاملا روشن است. البته آرتتا به گزینه های جانشین خود نیز اشاره کرد.

وی گفت در تلاشیم برای رسیدن به هدف هایی که به دنبال آن هستیم به منظور پر نمودن جای خالی یورین تیمبر اقدام نمایم. با این وجود یورین تیمبر در داخل و خارج از زمین به تیم ما کمک شایانی می کرد. نبودن وی ضربه بزرگی به آرسنال در طول این فصل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها