کد خبر : 7541
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

تیم مطرح قطری با استقلال بازی دوستانه برگزار می کند

تیم مطرح قطری با استقلال بازی دوستانه برگزار می کند

رایزنی های نهایی انجام یافته از برگزاری دیدار دوستانه تیم مطرح قطری با استقلال تهران در اردوی آماده سازی ترکیه خبر می دهد. در مارال نیوز جزئیات این بازی دوستانه را بخوانیم. باشگاه الوکره قطر پیش از این برای برگزاری یک بازی دوستانه با یکی از تیم های جمهوری آذربایجان به توافق رسیده بود اما

رایزنی های نهایی انجام یافته از برگزاری دیدار دوستانه تیم مطرح قطری با استقلال تهران در اردوی آماده سازی ترکیه خبر می دهد. در مارال نیوز جزئیات این بازی دوستانه را بخوانیم.

باشگاه الوکره قطر پیش از این برای برگزاری یک بازی دوستانه با یکی از تیم های جمهوری آذربایجان به توافق رسیده بود اما طی عذرخواهی این باشگاه آذربایجانی از عدم شرایطش برای برگزاری بازی دوستانه، مقامات باشگاه الوکره قطر که بازیکن محبوب تیم ملی و فصول پیش استقلال یعنی امید ابراهیمی را نیز در اختیار دارد با استقلال تهران به منظور انجام بازی دوستانه در کشور ترکیه به توافق نهایی رسید.

پیشتر از این الوکره قطر که جزو مدعیان قهرمانی در باشگاه های این کشور نیز محسوب می شود بازیهای دوستانه ای با تیمهای باشگاهی از کشورهای ترکیه رومانی و همچنین کشور مولداوی انجام داده بود که نتیجه آن تنها کسب یک برد و دو باخت بود و حالا مقابل شاگردان باانگیزه ساپینتو باید صف آرایی کنند.

قطر و استقلال

الوکره بعد این بازی دوستانه با استقلال تهران به کشورش بازخواهد گشت و اردوی خود را در ترکیه به اتمام می رساند.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها