کد خبر : 25352
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

توضیح بارسلونا به شایعه پرداخت رشوه کمیته داوران اسپانیا

توضیح بارسلونا به شایعه پرداخت رشوه کمیته داوران اسپانیا
بارسلونا به شایعه پرداخت رشوه به کمیته داوران اسپانیا توضیحاتی ارائه داد.؛

دفاع بارسلونا در رد پرداخت رشوه به کمیته داوران. خوان لاپورتا اقدام به دفاع از بارسلونا در خصوص پرداخت مبلغ کلان به کمیته داوران اسپانیا پرداخت.

این مدیرعامل باسابقه توضیح خود در خصوص پرداخت یک میلیون و 400 هزار یورو به حساب نائب رئیس سابق کمیته داوران را این گونه داد.

لاپورتا اعلام کرد طرح شدن چنین ادعایی در شرایط زمانی کنونی تصادفی نیست. بارسلونا با شرکت مشاور که خارج از باشگاه بارسلونا است قرارداد امضا نموده بود. قراردادی که این شرکت اقدام به ارائه گزارش هایی از لیگ های پایین تر اسپانیا می دادند. چنین قراردادی برای خدمات مشاوره بود که نمونه آن در دیگر تیمهای اسپانیایی نیز وجود دارد.

لاپورتا از درج شایعه پرداخت مبلغ کلان به کمیته داوران نیز گفت چنین خبری شگفت انگیز بود. زمان انتشار آن نیز تصادفی نیست. آنها در پی جنجال آفرینی هستند. بارسلونا پاسخ مناسبی به آنها می دهد. از شأن و منافع بارسلونا حمایت و حفاظت خواهیم کرد.

لاپورتا در توضیح خود به صورت ضمنی به دست های پشت پرده ای اشاره کرده که قصد برهم زدن آرامش بارسلونا را در روزهایی که در صدر لالیگا هستند و بازی حساس با منچستریونایتد در لیگ اروپا در پیش دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اسامی داوران پرسپولیس سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جام حذفی کیست؟ داوران مسابقات جام […]