کد خبر : 9400
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

رئال مادرید در قهرمانی ترک عادت نمی کند

رئال مادرید در قهرمانی ترک عادت نمی کند

از این رو که ترک عادت موجب مرض است باشگاه رئال مادرید نیز با کارلو آنجلوتی بلد نیست که ترک عادت کند. حالا آنها پیش از شروع فصل اسپانیا، یک قهرمانی دیگر از جنس سوپرکاپ اروپا کسب کردند. در مارال نیوز همراه مطلب ورزشی رئال ماردید و قهرمانی آن در سوپرکاپ هستید. روز گذشته رئال

از این رو که ترک عادت موجب مرض است باشگاه رئال مادرید نیز با کارلو آنجلوتی بلد نیست که ترک عادت کند. حالا آنها پیش از شروع فصل اسپانیا، یک قهرمانی دیگر از جنس سوپرکاپ اروپا کسب کردند. در مارال نیوز همراه مطلب ورزشی رئال ماردید و قهرمانی آن در سوپرکاپ هستید.

روز گذشته رئال مادرید توانستند دو بر صفر از سد آینتراخت فرانکفورت عبور کند تا به عنوان قهرمان سوپرکاپ قاره بزرگ اروپا معرفی شد.

در این دیدار داوید آلابا به همراه کریم بنزما زنندگان گل رئال مادرید بودند در روزی که تیبو کورتوآ نیز نقش اصلی در باز نشدن دروازه تیم خود داشت تا با یک بازی زیبا و درخشان سد محکمی مقابل مهاجمان طراز اول نماینده آلمانی آینتراخت فرانکفورت داشته باشند.

کورتوآ قهرمانی رئال

عکسی از کورتوآ و درخشش در رئال مادرید

کریم بنزما نیز در این بازی با گلزنی که داشت نشان داد برترین و بهترین مهاجم چند وقت اخیر لیگ اروپا است و در هر بازی مهمی پای او به گلزنی می تواند باز شود و برایش فرقی نمی کند آن بازی لیگ اروپا باشد، سوپرکاپش یا لالیگا، گلزنی اکنون تبدیل به عادت همیشگی کریم بنزما شده و در این راه بی رحمانه بدون رحم کردن به هیچ دروازه بانی دروازه حریفان را باز می کند.

رئال مادرید در قهرمانی ترک عادت نمی کند

ستاره بی نظیر این روزهای رئال مادرید کریم بنزما

بازی شجاعانه آینتراخت فرانکفورت در این بازی از دیگر مشخصه های آن بود تا آینتراخت فرانکفورت ثابت کند که اتفاقی و بدون دلیل قهرمان اروپا نشده و شایسته رسیدن به این سطح از فوتبال حرفه ای بود.

در نهایت با پیروزی رئال مادرید بار دیگر آنها ترک عادت نکرده و به یک پیروزی و جام ارزشمند دیگر دست یافتند. حالا آنجلوتی و شاگردانش برای فتح لالیگا دندان تیز خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تیمهای اروپایی با بیشترین فتح سوپرجام به ترتیب افتخارات | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] قهرمانی اخیر رئال مادرید در برابر […]

trackback
مذاکره پشت پرده رئال برای خرید امباپه ادامه دارد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اعلام کرده رئال ماردید هنوز از خرید […]