کد خبر : 7860
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۲۵

خروسها چگونه قهرمان لیگ ملتهای والیبال جهان شدند

خروسها چگونه قهرمان لیگ ملتهای والیبال جهان شدند

خروسها یا تیم ملی فرانسه چگونه قهرمان لیگ ملتهای والیبال جهان شدند بررسی شرایط قهرمانی فرانسه در لیگ ملتهای والیبال جهان و چگونی پیروزی های پیاپی و قهرمانی فرانسه را در مارال نیوز بخوانیم. فرانسه که از ابتدای شروع مسابقات لیگ ملتهای والیبال در قامت مدعی ظاهر شده و تقریبا به هیچ تیمی رحم نمی

خروسها یا تیم ملی فرانسه چگونه قهرمان لیگ ملتهای والیبال جهان شدند بررسی شرایط قهرمانی فرانسه در لیگ ملتهای والیبال جهان و چگونی پیروزی های پیاپی و قهرمانی فرانسه را در مارال نیوز بخوانیم.

فرانسه که از ابتدای شروع مسابقات لیگ ملتهای والیبال در قامت مدعی ظاهر شده و تقریبا به هیچ تیمی رحم نمی کرد در مرحله قبل و نیمه نهایی با نتیجه قاطعانه سه بر صفر از سد ایتالیای میزبان گذشت تا حریف آمریکایی شود که در دور مقدماتی لنگ زده و چندان با اقتدار ظاهر نشده بود.

والیبال آمریکا متفاوت تر از همیشه در سه بازی آخر

گویا والیبال آمریکا تمام توان و شاهکارهای خود را نگه داشته بود به مرحله نهایی و سه دیدار مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال.

جان اسپرو سرمربی آمریکا نشان داده که واقعا کاربلد بوده و به خوبی از چم و خم امور مطلع بوده و می تواند هر تیمی که هدایتش را عهده دار باشد آن را در قامت یک مدعی نشان دهد.

عکسی از رقابت سخت فرانسه با آمریکا در فینال

چگونگی قهرمان فرانسه در لیگ

آمریکا بعد از عبور از سد لهستان که پیشتر ایران را حذف کرده بود به مصاف فرانسه رفت.

شروع مسابقه آمریکا با فرانسه را آمریکایی ها چندان خوب آغاز نکردند و در دو ست با نتایج و اختلاف بسیار زیاد 25 بر 16 و 25 بر 19 مغلوب شدند.

برگشت ورق و بازی از ست سوم برای والیبال آمریکا

ورق برای آمریکایی ها از ست سوم برگشت و آنها با چند تعویض حیاتی از جمله آوردن یک دریافت کننده قدرتی به نام دیفالکو دو ست پشت سر هم  را با نتایج 25 بر 15 و 25 بر 21 مقابل فرانسه به برتری دست یافتند تا کار به ست پنجم بکشد.

ست نهایی و تعیین کننده پنجم را فرانسوی ها بهتر از همیشه عمل کردند و با نتیجه 15 بر 10 پیروز شدند تا فاتح لیگ ملتهای والیبال جهان شوند و خود را با روحیه بیشتری برای رقابتهای قهرمانی جهان مهیا نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
طرح سایت گل از خروس ها و موفقیت تیم ملی فرانسه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گل طرح زیبایی از خروس و موفقیت فرانسه […]

trackback
تاریخ شروع لیگ ملت های والیبال جهان در سال 1402 به همراه میزبان ها | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آغاز لیگ ملتهای والیبال ج… به همراه میزبان […]