کد خبر : 10883
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

تکلیف نامعلوم طارمی برای بازی مقابل ریوآوه

تکلیف نامعلوم طارمی برای بازی مقابل ریوآوه

ورزش مارال نیوز؛ پورتو احتمالا در دیدار با ریوآوه دو غایب بزرگ داشته باشد. با توجه به نامعلوم بودن تکلیف مهدی طارمی و گروجیچ احتمال اینکه این دو بازیکن نتوانند در ترکیب اصلی تیمشان قرار بگیرند وجود دارد. آنچه که باعث تقویت این نظریه می شود، عدم امکان حضور این دو بازیکن در تمرینات گروهی

ورزش مارال نیوز؛ پورتو احتمالا در دیدار با ریوآوه دو غایب بزرگ داشته باشد. با توجه به نامعلوم بودن تکلیف مهدی طارمی و گروجیچ احتمال اینکه این دو بازیکن نتوانند در ترکیب اصلی تیمشان قرار بگیرند وجود دارد.

آنچه که باعث تقویت این نظریه می شود، عدم امکان حضور این دو بازیکن در تمرینات گروهی پیش از این و روزهای اخیر هست.

طارمی و گروجیچ چنانچه امروز در آخرین تمرین پورتو حاضر نشوند احتمال بسیار زیاد در ترکیب اصلی پورتو قرار نگیرند و احتمالا مربیان نیز اگر پزشکان تیم تائید کنند ریسک نکرده و به این دو بازیکن برای جلوگیری از افزایش شدت مصدومیتشان فرصت بازی ندهند.

تکلیف طارمی مصدوم

پورتو در شرایطی در مقابل ریوآوه قرار خواهد گرفت که این تیم بحران زده بوده و در سه هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده است اما در مقابل پورتو و شاگردان کونسیسائو هر سه دیدار گذشته خود را با بردهای پرگل یا قاطعانه سپری کرده و ازشانس های اصلی قهرمانی محسوب می شوند.

با توجه به وضعیت خاص ریوآوه در جدول لیگ پرتغال احتمالا اگربه مهدی طارمی فرصت بازی داده می شد این بازیکن می توانست شمار گلهای خود را بالا ببرد البته احتمال حضور طارمی در ترکیب نیز وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها