کد خبر : 755
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

تیم ملی ایران پیش از جام جهانی با چه تیمهایی بازی دوستانه برگزار می کند

تیم ملی ایران پیش از جام جهانی با چه تیمهایی بازی دوستانه برگزار می کند

دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال پیش از جام جهانی قطر با چه تیمهایی خواهد بود؟ آیا برنامه زمانبندی برای بازیهای دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی 2022 قطر اعلام شده است؟ بازی های دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی می تواند برای تمامی مخاطبان و هواداران فوتبال خاص و پرهیجان دنبال شود. یکی

دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال پیش از جام جهانی قطر با چه تیمهایی خواهد بود؟ آیا برنامه زمانبندی برای بازیهای دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی 2022 قطر اعلام شده است؟

بازی های دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی می تواند برای تمامی مخاطبان و هواداران فوتبال خاص و پرهیجان دنبال شود. یکی از کارشناسان فوتبالی حرف جالبی در خصوص بازیهای دوستانه تیمهای ملی پیش از جام جهانی گفته بود.

«همانگونه که تب و تاب و زیباییهای عید نوروز تا قبل از فروردین و روزهای پایانی اسفند به بالاترین حد خود رسیده و لذت آن دوچندان بیشتر از رسیدن خود عید نوروز است؛ بازیهای دوستانه پیش از جام جهانی فوتبال نیز دقیقا همین شرایط را دارد و این مسابقات به ظاهر دوستانه، چالش و هیجانهای چه بسا بیشتر از جام جهانی را نیز داشته باشد.»

در خصوص بازیهای دوستانه تیم ملی پیش از آغاز رقابتهای جام جهانی قطر حرفها و گمانه زنیهای مختلفی انجام شده بود که یکی از این گمانه زنیها بازی دوستانه تیم ملی کشورمان با تیمهای مطرح آمریکای جنوبی مثل برزیل و آرژانتین بود. اما آیا واقعا تیم ملی ایران پیش از جام جهانی با برزیل و آرژانتین بازی دوستانه تدارکاتی برگزار می کند؟

نگاهی به بازیهای دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی قطر

تاکنون حرفهای تایید شده ای از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص احتمال برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیمهای برزیل و آرژانتین به گوش رسیده بود اما  لغو یکی از این دو بازیها تایید شده و انجام بازی قطعی با تیم دیگر نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بای دوستانه تیم ملی

هر چند انجام بازی دوستانه با هیچ یک از این دو تیم برزیل و ارژانتین قطعی نشده است، اما به صورت قطع، نمی توان با یکی از این دو تیم بازی دوستانه برگزار کرد چرا که محل برگزاری مسابقه این دو تیم در اردوی قطر اعلام شده و طبیعتا با توجه به برنامه موجود، نمی توان با ایران بازی کنند.

گفتنی است در اواسط خردادماه تیم ملی کشورمان در قطر اردوی تدارکاتی برپا می کند و به دلیل اینکه در این تاریخ بسیاری از تیمهای ملی نیز حضور خواهند یافت، فرصت مناسبی برای برگزاری بازی دوستانه فراهم شده است.

فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص به دنبال رایزنی و مکاتبات لازم است تا در صورت فراهم شدن امکان با تیمهای قدری مثل برزیل یا آرژانتین و … بازی دوستانه برگزار شود اما تاکنون هیچ دیدار رسمی دوستانه ای نهایی نشده اشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها