کد خبر : 24760
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

جدول بهترین گلزنان لیگ برتر عربستان تا پایان بازی های امشب

جدول بهترین گلزنان لیگ برتر عربستان تا پایان بازی های امشب
بهترین گلزنان برتر لیگ عربستان چه کسانی و با چند گل هستند؟؛

نگاهی به جدول گلزنان برتر لیگ عربستان بیاندازیم. آقای گل لیگ عربستان و میزان فاصله رونالدو تا رسیدن به این مهم. بررسی جدول گلزنان نوید این را می دهد که چنانچه رونالدو بتواند آمار گلزنی خود را به مانند بازی مقابل الوحده ادامه دهد چه بسا به عنوان آقای گلی لیگ عربستان نیز برسد.

درست است که 17 هفته از لیگ عربستان گذشته و رونالدو در حال انجام سومین بازی خود در این لیگ است اما اگر موتور گلزنی های این بازیکن روشن شود چه بسا حتی او به عنوان آقای گلی نیز برسد.

13 بازی تا اتمام لیگ عربستان باقی مانده و امروز رونالدو با لباس النصر مقابل الوحده توانست در یک بازی 4 بار گلزنی کند. او پیش از این یک گل نیز وارد دروازه الفتح کرده بود تا شمار گل های خود را به عدد 5 در لیگ عربستان برساند.

هم تیمی رونالدو در صدر بهترین گلزنان لیگ عربستان

اکنون در جدول گلزنانن برتر لیگ عربستان اندرسون تالیسکا دیگر هم تیمی رونالدو در النصر با زدن 13 گل در صدر گلزنان قرار دارد. نزدیک ترین تعقیب کننده او نیز جونیور بازیکن الشباب و حمدالله بازیکن الاتحاد با زدن 9 گل هستند.

با وجود داشتن فاصله زیاد رونالدو تا رسیدن به این آمار اما کافی است رونالدو در یکی دو بازی آتی تیمش نیز بیشتر از دو بار گلزنی کند. این اتفاق می تواند رونالدو را به جمع برترین گلزنان لیگ عربستان اضافه کند.

چنین رویدادی برای رونالدو که با تلاش خود در سودای رقم زدن بهترین ها است، شدنی به نظر می رسد. مگر این که باز هم وی مجددا دچار افت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
فاصله رونالدو تا کسب آقای گلی عربستان کمتر از قبل شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در جدول بهترین گلزنان لیگ عربستان روز […]