کد خبر : 10872
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

جمله جالب گواردیولا در خصوص ترس بازیکنان از مصدومیت

جمله جالب گواردیولا در خصوص ترس بازیکنان از مصدومیت

سایت مارال نیوز؛ در نشست خبری پپ گواردیولا پیش از دیدار با کریستال پالاس سرمربی منچسترسیتی جمله جالبی در خصوص ترس بازیکنان از مصدومیت زد. گواردیولا در پاسخ به این سوال که بازیکنان حاضر در لیگ های مختلف از جمله لیگ جزیره به دلیل ترس از مصدومیت و غیبت در جام جهانی بازی های واقعی

سایت مارال نیوز؛ در نشست خبری پپ گواردیولا پیش از دیدار با کریستال پالاس سرمربی منچسترسیتی جمله جالبی در خصوص ترس بازیکنان از مصدومیت زد.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که بازیکنان حاضر در لیگ های مختلف از جمله لیگ جزیره به دلیل ترس از مصدومیت و غیبت در جام جهانی بازی های واقعی خودشان را انجام ندهند که گواریولا آن را رد کرد.

گواردیولا بر این اعتقاد است که بعید می داند بازیکنان در زمان بازی کردن فکر و تمرکزشان به رقابتهای جام جهانی باشد و چنانچه قرار باشد بازیکنی مصدوم شود این احتمال وجود دارد که هنگام راه رفتن در خیابان نیز دچار مصدومیت شود.

پپ گواردیولا

گواردیولا در این نشست خبری با زیرکی از اعلام مصدومان بازیکنان خود صرف نظر کرد.

گواردیولا در پاسخ زیرکانه خود گفت بعد ازظهر تمرین خواهیم کرد و بعد از آن از وضعیت مصدومیت بازیکنان مطلع خواهم شد و اکنون دقیق نمی دانم.

گواردیولا بازی با کریستال پالاس را هم سخت توصیف کرد. وی کریستال پالاسیها را تیمی سمج و باکیفیت توصیف کرد که چه در دفاع و چه در انتقال توپ و زدن ضربات ایستگاهی فوق العاده کار می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اتفاق جالب حمل داور فوتبال با برانکارد به دلیل حمله عصبی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مسابقه به دلیل مصدومیت و  البته حمله […]