کد خبر : 16160
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۵

جیمی جامپ محیط زیستی برای تلنگر به مدیران

جیمی جامپ محیط زیستی برای تلنگر به مدیران
جیمی جامپ کننده فعال محیط زیستی برای تلنگر به مدیران وارد زمین مسابقه یاران لیونل مسی شد.؛

در کشور فرانسه و در جریان یک دیدار پربازدید یک فرد دلسوز محیط زیست جیمی جامپ کرد. او با این کار خواست تا پیام محیط زیستی را به مدیران و افرادی که چشم و گوشان رابه پیامدهای نادیده انگاشتن مسائل زیست محیطی بستند بدهد.

یکی از فعالان زیست محیطی روز گذشته در جریان مسابقه پاری سن ژرمن با مارسی خود را به زمین چمن ورزشگاه رساند. او با جیمی جامپی که کرد توانست یک دقیقه روند بازی را مقابل دیدگان میلیون ها بیننده متوقف کند و در جریان آن پیام خود را اعلام کند.

این فرد که لویک نام داشته و 33 سال دارد، بعد از دستگیری مصاحبه ای داشت. او در این مصاحبه اعلام کرد: با روند بی اعتنایی به محیط زیست دیگر اصلا فوتبالی نیز وجود نخواهد داشت.

به گفته او با چنین شرایطی در حال حرکت به مسیری هستیم که شرایط دیگر امن نخواهد بود. او اعلام کرد: منظره های منطقه پروونس و رودخانه آن که در کنار دوستانش در آنجا بزرگ شده در حال ناپدید شدن می باشد. شرایط محیط زیستی نیز قابلیت تحمل کردن را ندارد و دیگر نمی توانستم بدون انجام دادن کاری تنها نظاره گر نابودی محیط زیست منطقه باشم. به این دلیل راهکار مقاومت مدنی را انتخاب کردم.

به گفته او از آنجایی که نمی توان روی دولت حساب باز کرد تصمیم گرفتم وظیفه شهروندی خودم را انجام دهم و تعهدات فراموش کرده دولت را به آنها یادآور شوم. بایستی ما با مقاومت به دولت یادآوری کنیم که به وظایف محیط زیستی خود عمل کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مجازات افرادی که در جام جهانی قطر جیمی جامپ می کنند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ای برای افراد جیمی جامپ کننده توسط […]