کد خبر : 16309
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

حال گیری غیرمستقیم شکیرا از پیکه

حال گیری غیرمستقیم شکیرا از پیکه
اتفاقی که در صورت عملی شدن می تواند به حال گیری بزرگ شکیرا از پیکه انجام شود. البته در این اتفاق شکیرا شاید مقصر نبوده و خواسته او نیز نباشد و موضوع به شرکت تبلیغاتی قرارداد بسته بر می گردد.؛

در دعوای حقوقی شکیرا و پیکه که به طلاق نیز منجر شد گویا حال گیری غیرمستقیمی توسط خواننده کلمبیایی از همسر سابقش انجام خواهد شد. طبق شنیده ها بارسلونا قراردادی با شرکت ای اس پی ان امضا کرده است. طی آن قرار است این شرکت در بخشی از تبلیغات خود بر روی لباس بازیکنان بارسلونا اسم شکیرا را نیز بیاورد.

تحمل چاپ اسم شکیرا خواننده کلمبیایی و همسر سابق پیکه روی لباس بارسلونا می تواند برای پیکه سخت باشد. این دو زوج همچنان با هم اختلاف دارند و این دعوای حقوقی به حضانت فرزندان و مسائل مالی نیز کشیده است.

حالا باید به شکلی دیگر جرارد پیکه با این موضوع برخورد کند. مطمئنا پوشیدن لباسی که همسر سابقش آورده شده است برای یک مرد شاید چندان هم آسان نباشد. اتفاقی که عده ای از آن به عنوان حال گیری یاد کرده اند. البته در این اتفاق احتمال زیاد شکیرا دستی ندارد.

البته موضوع چاپ لباس روی باشگاه به نظر تصادفی می آید و مربوط به شرکت تبلیغاتی قرارداد بسته با بارسلونا می باشد.

حال گیری غیرمستقیم شکیرا از پیکه

پیکه و شکیرا پیش از جدایی و بروز مشکل

مطمئنا طبق قرارداد حرفه ای پیکه ملزم به پوشیدن لباس و تبعیت از دستورات باشگاه خواهد بود. چنانچه این موضوع نهایی شود پیکه ملزم به پوشیدن لباس ورزشی تیمش با اسم شکیرا همسر سابقش خواهد بود. گفته شده که شکیرا در آخرین ترانه خود کنایه های غیرمستقیمی نیز به پیکه زده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها