کد خبر : 19353
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

جدول نمودار مرحله حذفی یک هشتم نهایی جام جهانی 2022

جدول نمودار مرحله حذفی یک هشتم نهایی جام جهانی 2022
جدیدترین جدول نمودار مرحله حذفی یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 و تیمهایی که باید به مصاف هم بروند.؛

آخرین جدول از حریفان و تیمهایی که به مرحله یک هشتم نهایی حذفی جام جهانی صعود کرده و تکلیف صعود آنها از مرحله گروهی مشخص شده است. نمودار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر را ببینید.

جدیدترین جدول نمودار مرحله حذفی یک هشتم نهایی جام جهانی 2022

جدول تیمهای صعود کرده و نمودار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی

با مشخص شدن تیمهای نخست و دوم 6 گروه، این جدول در حال تکمیل شدن است. تکلیف تیمهای صعود کننده دو گروه بعدی و تیمهای اول و دوم آنها نیز امشب مشخص خواهد شد. تا به اینجای کار و طبق مشخص شدن تیمها در مرحله یک هشتم نهایی این تیمها به مصاف هم خواهند رفت. انگلیس با سنگال بازی می کند و فرانسه با لهستان. برنده این دیدارها در مرحله یک چهارم با هم دیدار خواهند داشت.

در سوی دیگر نمودار مرحله یک هشتم نهایی هلند با آمریکا بازی خواهد کرد و آرژانتین نیز با استرالیا. برنده این مسابقات رودر روی هم قرار خواهند گرفت. اما در سوی دیگر نمودار که تکلیف یک سمت آن مشخص نشده ژاپن با کرواسی دیدار می کند و اسپانیا نیز با مراکش. تکلیف دیگر تیمهای صعود کرده جام جهانی و اول یا دوم شدن آنها نیز تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد.

به نظر می رسد با توجه به وضعیت موجود تیم ملی آرژانتین از شانس راهیابی به جمع 4 تیم برخوردار باشد. چرا که هلند از روزهای سابق خود کمی فاصله داشته و تا جمع 4 تیم یاران مسی می توانند به راحتی بالا بیایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جدول مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کرده از مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند […]