کد خبر : 12336
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

حضور 15 دقیقه ای انصاری فرد مقابل شریف تیراسپول مولداوی

حضور 15 دقیقه ای انصاری فرد مقابل شریف تیراسپول مولداوی

حضور 15 دقیقه ای و دیر هنگام کریم انصاری فرد در اولین بازی لیگ اروپا در دیدار خانگی اومانیای قبرس مقابل شریف تیراسپول مولداوی, شکست سنگین یاران کریم انصاری فرد در تیم اومانیا قبرس مقابل شریف تیراسپول مولداوی در یک دیدار خانگی رقم خورد. نتیجه دور از انتظاری که باعث شد اومانیا در یکی از

حضور 15 دقیقه ای و دیر هنگام کریم انصاری فرد در اولین بازی لیگ اروپا در دیدار خانگی اومانیای قبرس مقابل شریف تیراسپول مولداوی, شکست سنگین یاران کریم انصاری فرد در تیم اومانیا قبرس مقابل شریف تیراسپول مولداوی در یک دیدار خانگی رقم خورد.

نتیجه دور از انتظاری که باعث شد اومانیا در یکی از ضعیف ترین بازی های خود را که نشان می داد، به آن دست یابد.

کریم انصاری فرد تنها از دقیقه 74 فرصت حضور در این بازی را پیدا کرد و چه بسا اگر زودتر از این، مربی قبرسی به وی اعتماد می کرد، شاید نتیجه بازی به شکل دیگری رقم زده می شد.

انصاری فرد چون که به تازگی به تمرینات اومانیا اضافه شده به این دلیل سرمربی تیمش از ابتدای بازی به کریم فرصت بازی کردن نداد.

گلهای شریف تیراسپول در این مسابقه در دقایق 2، 55 و 76 به ثمر رسید و شاید اگر گل زودهنگامی که اومانیا از شریف خورد، اتفاق نمی افتاد این تیم می توانست بهتر از این کار کرده و سررشته بازی از دستش خارج نشود و با چنین شکست سنگینی در بازی خانگی بدرقه نشود.

اومانیا علاوه بر شریف تیراسپول مولداوی با رئال سوسیداد اسپانیا و منچستریونایتد انگلیس همگروه است و کار بسیار سختی در ادامه رقابتها در پیش دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها