کد خبر : 16317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۰۸

حمایت از حضور روس ها در مسابقات/ ورزشکاران قربانی سیاست نشوند

حمایت از حضور روس ها در مسابقات/ ورزشکاران قربانی سیاست نشوند
حمایت از حضور روس ها در مسابقات ورزشی و اینکه ورزشکاران نباید قربانی سیاست شوند اعلام موضع رئیس کمیته بین المللی المپیک بود.؛

از زمان شروع جنگ روسیه با اوکراین هیچ ورزشکار روسی نتوانسته در رویدادهای بین المللی حاضر شود. این موضوع با روح ورزش نیز فاصله دارد. ورزش برای اتحاد و همبستگی و نزدیک کردن قلبها به هم آفریده شده و نباید مواضع دیگر را به مسابقات ورزشی ارتباط داد.

رئیس کمیته المپیک توماس باخ امروز از ورزشکاران روس حمایت کرده است. او بر این اعتقاد است که نباید ورزشکاران قربانی سیاست دولت خود و دیگر کشورها گردند.

توماس باخ اعلام کرد: تحریم بر علیه کشور روسیه و بلاروس باید ادامه یابد. این تحریم ها به ممنوع شدن نماد ملی این دو کشور نیز باید ختم شود.

حمایت از حضور روس ها در مسابقات/ ورزشکاران قربانی سیاست نشوند

محروم کردن ورزشکاران روسیه ای از حضور در رویدادها

باخ اعلام کرد: ورزشکاران اما نباید قربانی شوند. آنها به خاطر سیاستهای دولت تنبیه نشوند. نباید خود را در دوراهی غیرقابل برطرف شدن قرار دهیم. حفاظت از ورزشکاران و اتحاد آنها در قالب رقابتهایی دوستانه بایستی در اولویت باشد. نبرد بر علیه اوکراین توسط مردم روسیه و ورزشکاران این کشور شروع نشده است. تحریم ها باید بر علیه مسئولان باشند نه بر علیه مردم، ورزشکاران و کمیته المپیک روسیه و بلاروس.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تهمتی که یکصد میلیون دلار برای شطرنج باز آب می خورد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از ورزشکاران شطرنج باز جوان […]