کد خبر : 31525
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

حمایت جالب امیلیانو مارتینز در مراسم توپ طلا از لیونل مسی

حمایت جالب امیلیانو مارتینز در مراسم توپ طلا از لیونل مسی
امیلیانو مارتینز در مراسم اهدای توپ طلا بار دیگر حمایت خود را از هم تیمی خود و هموطنش لیونل مسی ابراز کرد.؛

امیلیانو مارتینز در مراسم اهدای توپ طلا بار دیگر حمایت خود را از هم تیمی خود و هموطنش لیونل مسی ابراز کرد. مسی با موفقیت خود در جام جهانی نقشی محوری در قهرمانی آرژانتین در این رویداد بزرگ داشت.

امیلیانو مارتینز با بیان جمله ای جالب مسی را مورد تشویق و تمجید قرار داد. با وجود این که این مراسم و اهدای توپ طلا به سمی موافقان و مخالفانی دارد. اما مارتینز به نظر حامی دادن این جایزه بزرگ به کاپیتان آرژانتینی هاست.

جملات مارتینز در دفاع از مسی و بردن توپ طلا توسط او

امیلیانو مارتینز سنگربان مطمئن تیم ملی آرژانتین که توانست در کنار لیونل مسی فاتح جام جهانی شود اعلام کرد جایزه توپ طلابرای لیونل مسی بهترین بازیکن دنیا است. این ستاره حتی اگر بیست و پنج بار هم آن را برنده شود شایسته است. من از دیگر بازیکن هایی که در لیست دریافت جایزه توپ طلا حاضر هستند، معذرت خواهی می نمایم.

امیلیانو مارتینز در جملات خود از مسی برای بردن توپ طلا حمایت کرده است. او از این اتفاق استقبال نیز نموده است.

لیونل مسی

گفتنی است امیلیانو مارتینز بعد از ورود به فرش قرمز و مراسم اهدای توپ طلا با شعار و تشویق های امباپه از سوی برخی مواجه شد.

هوادارانی که گویا می خواستند به دلیل صحبت ها و حرف و حدیث هایی که در زمان جام جهانی و برگزاری مسابقات بین او و امباپه رخ داده و کری هایی خوانده شده بود از او خرده به دل گرفته و ناراضی بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها