کد خبر : 9499
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

لوکادیا آیا به بازی بعدی پرسپولیس می رسد؟

لوکادیا آیا به بازی بعدی پرسپولیس می رسد؟

یورگن لوکادیا چه زمانی بازی می کند؟ زمان بعدی رسیدن یورگن لوکادیا به بازی پرسپولیس کی هست؟ چه زمانی یورگن لوکادیا می تواند به جمع پرسپولیسیها اضافه شده و در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد.در مارال نیوز بررسی می شود. بعد از مدتها بالاخره انتقال بزرگ پرسپولیس و جذب مهاجم خارجی ممکن شد تا یورگن

یورگن لوکادیا چه زمانی بازی می کند؟ زمان بعدی رسیدن یورگن لوکادیا به بازی پرسپولیس کی هست؟ چه زمانی یورگن لوکادیا می تواند به جمع پرسپولیسیها اضافه شده و در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد.در مارال نیوز بررسی می شود.

بعد از مدتها بالاخره انتقال بزرگ پرسپولیس و جذب مهاجم خارجی ممکن شد تا یورگن لوکادیا که در پست تخصصی نوک حمله بازی می کند، با پرسپولیس تهران به توافق برسد.

این بازیکن که سابقه بازی در تیمهای بزرگ بوندسلیگا و هلند را دارد اکنون در ترکیه به سر می برد و شنیده ها از نهایی شدن صحبتها و توافق با این بازیکن دارد.

یورگن لوکادیا در هلند

عکس یورگن لوکادیا در لیگ هلند با آیندهوون

گفته شده که یورگن لوکادیا طی امشب به تهران خواهد آمد تا قراردادش را به صورت رسمی امضا کند و در صورت آمادگی بدنی و صلاحدید یحیی گل محمدی به احتمال زیاد بتواند پرسپولیس را از هفته دوم لیگ برتر همراهی کند البته این محرز خواهد بود که یورگن لوکادیا نمی تواند به بازی هفته اول پرسپولیس در روز شنبه مقابل ذوب آهن اصفهان برسد اما به احتمال فراوان و در صورت تائید فنی یحیی گل محمدی این چهره می تواند خود را به بازی هفته دوم پرسپولیس در لیگ برتر که حدود 7 روز دیگر خواهد بود، برساند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
لحظه قرارداد بستن لوکادیا با پرسپولیس تهران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] یورگن لوکادیا که پیش تر از این با خانواده خود به تهران سفر کرده بود، با قراردادی که به امضا رساند رسما پرسپولیسی شد و می تواند پرسپولیس را در بازی با ملوان بندر انزلی همراهی کند. […]