کد خبر : 7841
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

حمله ناجوانمردانه به علیرضا جهانبخش در هلند

حمله ناجوانمردانه به علیرضا جهانبخش در هلند

حمله ناجوانمردانه به هافبک مهاجم ایرانی شاغل در لیگ هلند، موضع ناجوانمردانه در مقابل علیرضا جهانبخش بازیکن ستاره تیم ملی فوتبال ایران و فاینورد هلند را در مارال نیوز بخوانیم. روب ژابوکس از بازیکنان اسبق فاینورد بعد از تماشای بازی علیرضا جهانبخش در مقابل لیون فرانسه که در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفته

حمله ناجوانمردانه به هافبک مهاجم ایرانی شاغل در لیگ هلند، موضع ناجوانمردانه در مقابل علیرضا جهانبخش بازیکن ستاره تیم ملی فوتبال ایران و فاینورد هلند را در مارال نیوز بخوانیم.

روب ژابوکس از بازیکنان اسبق فاینورد بعد از تماشای بازی علیرضا جهانبخش در مقابل لیون فرانسه که در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفته بودند، حملات تندی نسبت به عملکرد علیرضا جهانبخش داشت.

این بازیکن و سرمربی اسبق از عملکرد علیرضا جهانبخش به شدت ناراضی است. در جریا نبازی دوستانه فاینورد با لیون فرانسه که با پیروزی دو بر صفر فرانسوی ها به پایان رسید، جهانبخش در تعویض بود و از دقیقه 60 وارد زمین بازی شد.

حمله ناجوانمردانه به علیرضا جهانبخش

درخواست جدایی جهانبخش از فاینورد از زبان کارشناس

این پیشکسوت در خصوص عملکرد نامناسب علیرضا جهانبخش می گوید باید این بازیکن از فاینورد جدا شود. او می گوید دقیقا نمی داند که هدف از بازی دادن به این بازیکن چیست و اگر یک بازیکن از تیمهای پایه در تیم ما حضور داشته باشد فکر کنم تماشاگران نیز از عملکرد و کیفیت او رضایت داشته باشند. جهانبخش فوتبالیست بزرگی است اما دیگر نمی تواند کار زیادتری را اجرایی کند.

این نقدها در حالی مطرح شده که علیرضا جهانبخش همواره جزو تاثیرگذارترین بازیکنان تیم خود بوده و حتی در دو بازی اخیر تدارکاتی نیز مقابل سالزبورک و یونیون عملکرد مورد تحسینی از خود به نمایش گذاشته بود و به نظر می رسد این انتقادات کمی عجیب و نابه جا به نظر می رسد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] لیگ هلند توسط  علیرضا جهانبخش، این ستاره در […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که امروز یاران علیرضا جهانبخش با تیمی به نام […]

trackback
کار ناجوانمردانه خراب کردن نقطه ضربه پنالتی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حرکت ناجوانمردانه هنگام زدن ضربه […]