کد خبر : 6077
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

آخرین وضعیت سلامتی و بیماری هوشنگ ابتهاج

آخرین وضعیت سلامتی و بیماری هوشنگ ابتهاج

هوشنگ ابتهاج وضعیت سلامتیش چگونه است؟ آخرین خبر از وضعیت جسمی و سلامتی امیرهوشنگ ابتهاج ملقب و متخلص به سایه را بخوانید. به گزارش مارال نیوز، هوشنگ ابتهاج اکنون 94 ساله است. ایشان در سال 1306 و در استان گیلان متولد شدند و مدتی نیز در آلمان زندگی می کردند. از تخلص او می توان

هوشنگ ابتهاج وضعیت سلامتیش چگونه است؟ آخرین خبر از وضعیت جسمی و سلامتی امیرهوشنگ ابتهاج ملقب و متخلص به سایه را بخوانید.

به گزارش مارال نیوز، هوشنگ ابتهاج اکنون 94 ساله است. ایشان در سال 1306 و در استان گیلان متولد شدند و مدتی نیز در آلمان زندگی می کردند. از تخلص او می توان به سایه اشاره کرد.

در آخرین و جدیدترین خبر مربوط به وضعیت سلامتی و بدنی هوشنگ ابتهاج، آقای محمدشالویی در صحبتی که با دختر ایشان داشتند؛ آخرین وضعیت جسمی استاد هوشنگ ابتهاج را پرس و جو کردند که دختر ایشان عنوان کردند:

اکنون ایشان تخت مداوا از سوی پزشکان بوده و در حال طی نمودن روند درمانی خود هستند.

یلدا ابتهاج فرزند این شاعر فرزانه نیز پیش از این به ایسنا گفته بودند که هوشنگ ابتهاج به دلیل نارسایی کلیه در بیمارستان کلن آلمان بستری هستند و روند درمانی ایشان جای نگرانی ندارد.

سلامتی هوشنگ ابتهاج

مختصری از زندگینامه هوشنگ ابتهاج

هوشنگ ابتهاج با قلم زیبا، روان و سلیس خود طرفداران زیادی در بین ایرانیان و فارسی زبانان دارد. استاد ابتهاج علاوه بر شاعری، پژوهشگر نیز بودند و در زمینه موسیقی ایرانی و ادبیات فعالیت می کنند.

سبک شعری هوشنگ ابتهاج شعر نو، مثنوی و همچنین سراییدن غزلیات است.

آخرین وضعیت سلامتی و بیماری هوشنگ ابتهاج

از نخستین آثار هوشنگ ابتهاج که سروده شده می توان به اثری با عنوان نخستین نغمه ها اشاره کرد. اثری که در سال 1325 منتشر شد. همچنین تصنیف فوق العاده زیبای ایران ای سرای امید و کار کردن در برنامه گل ها از جمله فعالیت های هوشنگ ابتهاج می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خود از ترخیص هوشنگ ابتهاج و انتقال به خانه […]