کد خبر : 10203
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳

تصمیم دادستان آلمان محل تشییع استاد ابتهاج را مشخص می کند

تصمیم دادستان آلمان محل تشییع استاد ابتهاج را مشخص می کند

سایت مارال نیوز؛ در پی شکایتی که یکی از فرزندان استاد هوشنگ ابتهاج  ممانعت از انتقال پیکر پدرشان به ایران انجام پذیرفته تا تحقیقات کامل شود. زمان تشییع پیکر و خاکسپاری نیز مشخص نبوده و انتقال پیکر سایه شعر و ادبیات به ایران فعلا انجام نیافته تا بعد از اینکه همه چیز در دادستانی آلمان

سایت مارال نیوز؛ در پی شکایتی که یکی از فرزندان استاد هوشنگ ابتهاج  ممانعت از انتقال پیکر پدرشان به ایران انجام پذیرفته تا تحقیقات کامل شود. زمان تشییع پیکر و خاکسپاری نیز مشخص نبوده و انتقال پیکر سایه شعر و ادبیات به ایران فعلا انجام نیافته تا بعد از اینکه همه چیز در دادستانی آلمان بررسی شود تصمیم نهایی اعلام گردد.

قرار است تحقیقات و بررسی های لازم در مورد شکایت فرزند زنده یاد هوشنگ ابتهاج در روز دوشنبه انجام شده و دادگاه مربوط به شکایت یکی از فرزندان ایشان برگزار و در نهایت نتیجه نهایی اعلام گردد.

دادستان تشییع هوشنگ ابتهاج

خانه موسیقی ایران با اعلام این خبر اعلام کرده شکایت و اختلاف فرزندان استاد ابتهاج باعث عدم انتقال پیکر پدرشان به تهران شده تا تشییع پیکر وی در ایران انجام نگردد و موضوع در محاکم قضایی و دادستانی آلمان پیگیری خواهد شد.

همچنین هیچ زمان دقیق و صدر درصدی در خصوص زمان تشییع پیکر ایشان اعلام نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کمک نظامی آلمان به اوکراینی ها با وجود کمبود جنگی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از کمک های آلمان به اوکراین از […]