کد خبر : 30094
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

خریدهای جدید لیورپول در خط هافبک به ضرر تیاگو آلکانتارا

خریدهای جدید لیورپول در خط هافبک به ضرر تیاگو آلکانتارا
خریدهای متعدد و جدید باشگاه لیورپول در خط میانی می تواند به ضرر تیاگو آلکانتارا تمام شود. به دلیل تعدد بازیکنان ستاره در خط هافبک لیورپول چنانچه تیاگو آلکانتارا در این تیم باقی بماند فرصت چندان زیادی برای بازی شاید به دست نیاورد؛

خریدهای متعدد و جدید باشگاه لیورپول در خط میانی می تواند به ضرر تیاگو آلکانتارا تمام شود. به دلیل تعدد بازیکنان ستاره در خط هافبک لیورپول چنانچه تیاگو آلکانتارا در این تیم باقی بماند فرصت چندان زیادی برای بازی شاید به دست نیاورد.

یورگن کلوپ برای این فصل لیورپول اقدام به خرید چند بازیکن بزرگ زده است. از آن جمله می توان به خرید مک آلیستر و سوبوسلای اشاره کرد. بازیکن هایی که از دو تیم برایتون و لایپزیک راهی لیورپول شدند.

با این اوصاف چنانچه تیاگو آلکانتارا در لیورپول باقی بماند شاید فرصت بیشتری برای قرار گیری در زمین و ترکیب اصلی لیورپول را پیدا نکند.

او در مدت حضور خود در لیورپول 97 بازی برای تیمش انجام داد. هر چند مصدومیتی که برای وی پیش آمد باعث شد تا در فصل پیش بازی کمتری به وی در لیورپول برسد.

نکته دیگر در خصوص تیاگو آلکانتارا این که او در صفحه اینستاگرام خود و قسمت بیو، لوگوی لیورپول را برداشته است. این اتفاق زمزمه های جدایی تیاگو آلکانتارا از لیورپول را بیشتر از قبل نموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها