کد خبر : 17639
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

زیباترین اتفاق برای کره جنوبی پیش از جام جهانی

زیباترین اتفاق برای کره جنوبی پیش از جام جهانی
زیباترین اتفاقی که برای تیم ملی فوتبال کره جنوبی پیش از جام جهانی می توانست اتفاق بیافتد مربوط به سون هیونگ مین بود.؛

قشنگ ترین رویدادی که می تواند برای تیم ملی کره جنوبی قبل از شروع مسابقات فوتبال جام جهانی قطر رخ بدهد. تیم ملی فوتبال کره جنوبی اصلی ترین و مهمترین مهره خود را می تواند در کنارش داشته باشد. بازیکنی در کلاس جهانی سون هیونگ مین بوده که مطمئنا کل دنیای فوتبال او را می شناسند.

به واسطه سالها حضور سون در ترکیب تاتنهام و بودن زوج هری کین، از وی به عنوان هافبک و مهاجمی زهردار یاد می شود. بازیکنی که در دیدارهای ملی کره نیز بسیار خوب عمل کرده است.

مصدومیتی که پیش از این در لیگ جزیره برای این مهاجم کره ای پیش آمده بود. این اتفاق شایعه و احتمال از دست دادن جام جهانی برای این بازیکن را کلید زد. البته وی امروز با انتشار پستی در اینستاگرام و صفحه شخصی خود خبر خوشی به کره ای ها داد.

زیباترین اتفاق برای کره جنوبی پیش از جام جهانی

سون هیونگ مین اعلام کرد قدرت زیادی از پیام های دلگرم کننده هواداران دریافت کرده است. این که بخواهی برای تیم ملی کشور خود در جام جهانی بازی کنی آرزوی تعداد زیادی از بچه ها بوده و من نیز همین آرزوها را از گذشته داشته ام. من آن را برای جهان از دست نخواهم داد. به زودی شما را می بینم.

با این پیام کاپیتان کره جنوبی اعلام داشته که از دعوت شدگان کره جنوبی در جام جهانی خواهد بود و این رویداد را از دست نمی دهد. او فعلا در اردوی آماده سازی تیم باشگاهی خود است و بعد از اتمام بازی های لیگ جزیره به تمرینات آماده سازی کره جنوبی ملحق خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها