کد خبر : 15886
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

خریدی که پیکه را از بارسلونا جدا خواهد کرد

خریدی که پیکه را از بارسلونا جدا خواهد کرد
جرارد پیکه احتمالا از بارسلونا جدا شود، مخصوصا اگر بازیکنی که مد نظر بارسایی ها است به این تیم اضافه شود.؛

چنانچه خریدی که در خط دفاعی بارسلونا قرار است انجام گیرد، محقق شود راه برای جدا شدن جرارد پیکه از بارسلونا بازتر خواهد شد. پیکه اخیرا از نظر روحی نیز در وضعیت خوبی نیست. او با شکیرا همسرش در حال طلاق و دعوای حقوقی است.

پیکه که در بارسلونا تبدیل به نیمکت نشین شده در روزهایی که برای تیمش نیز بازی می کند، با آن بازیکن و کاپیتان سابق فاصله دارد، در چند قدمی خروج از این تیم است.

پیکه در بازی مقابل اینتر میلان در لیگ قهرمانان نیز اشتباه فاحشی در آفساید گیری داشت که منجر به خوردن یکی از گلهای بارسا در دیدار برگشت در مقابل دیدگان بارسلونایی ها در نیوکمپ شد.

همچنین عدم ساماندهی مناسب خط دفاعی بارسلونا به خوردن 3 گل از اینترمیلانی ها نیز ختم شد. در تیر رس حملات به بارسلونا نیز نام پیکه دیده می شود.

خریدی که پیکه را ازبارسلونا جدا خواهد کرد

نیمکت نشینی پیکه در کنار بازیکنان باتجربه دیگر

حالا نشریه مارکا مدعی شده که اینیگو مارتینز مدافع بیلبائو قراردادش در حال اتمام است. با اتمام قرارداد و قطع همکاری اینیگو مارتینز از بیلبائو چنانچه زمینه انتقال وی به عنوان دفاع هم پست پیکه فراهم شود، جرارد پیکه دیگر در بارسلونا نخواهد ماند. پیکه اکنون نیز وضعیت پایداری در بارسلونا ندارد. چنانچه یک بازیکن دفاعی دیگر نیز به تیمش اضافه شود، شانس برای بازی کردن پیکه در تیمش به حداقل خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها