کد خبر : 31520
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۱

خرید جدید رئال بازی را در ال کلاسیکو درآورد/ بیلینگام انگلیسی ضامن خوشبختی مادرید

خرید جدید رئال بازی را در ال کلاسیکو درآورد/ بیلینگام انگلیسی ضامن خوشبختی مادرید
در دیدار ال کلاسیکو و تقابل حساس رئال مادرید و بارسلونا خرید جدید رئالی ها به نام جود بلینگام توانست شاهکار کند. او هر دو گل تیمش را با تیزهوشی خود به ثمر رساند.؛

در دیدار ال کلاسیکو و تقابل حساس رئال مادرید و بارسلونا خرید جدید رئالی ها به نام جود بلینگام توانست شاهکار کند. او هر دو گل تیمش را با تیزهوشی خود به ثمر رساند.

در دیداری که بارسلونایی ها میزبان بوده و دست بالاتر داشتند. در خلق موقعیت نیز بارسلونا به نظر موقعیت های کمی بهتری از رئال داشت. اما تفاوت در این بازی را جود بلینگام توانست رقم بزند.

او دبل کرد و باعث پیروزی 2 بر 1 رئال مقابل بارسلونا شد.

شرح گل بارسلونا در دقایق ابتدایی مقابل رئال

بازی را بارسلونا خیلی خوب شروع کرد. آنها روی یک دو و همچنین سرعت و تیزهوشی و چابکی بالای ایلکای گوندوگان خیلی زود به گل رسیدند.

رئال مادرید بلینگام هوادار ورزشگاه

در دقیقه 6 و بعد از پاس یک دو ایلکای گوندوگان توپ او با برخورد به یکی از بازیکنان رئال درون محوطه جریمه رها شد. گوندوگان با سرعت بالای خود دنبال توپ دویده و سریعتر از سایر مدافعان رئال که در آن صحنه به نظر می رسید کمی کند عمل کردند در موقعیت تک به تک قرار گرفت. در نهایت موفق به زدن گل اول بازی شد.

بازی با همین یک گلی که توسط گوندوگان به ثمر رسید به اتمام رسید.

تفاوت دو تیم در نیمه دوم و نتیجه ای که به سود رئال به پایان یافت

در نیمه دوم اما همه چیز به گونه ای دیگر رقم خورد. جود بلینگام در دقیقه 67 بعد از آن که توپی که به شکل تصادفی به او رسیده بود را استوپ کرده و با شوتی از راه دور به دور از دستان تراشتگن وارد دروازه کرد.

رئال مادرید

همچنین جود بلینگام در دقیقه 92 نیز دومین گل رئالی ها را که بر خلاف روند بازی نیز بود به ثمر رساند.

سانتر انجام شده به بلینگام با اثرگذاری لوکا مودریچ همراه شد. در نهایت همین توپ به بلینگام در محوطه شش قدم جریمه بارسلونا رسید. او نیز با ضربه ای دقیق توپ را از بین پاهای تراشتگن عبور داد تا دو بر یک رئالی ها بارسلونا را ببرند.

قدرنشناسی موقعیت ها مقابل رئال برای بارسا گران تمام شد

رئال مادرید که در این بازی موقعیت هایی نز داشت بیشترین موقعیت هایش را از شوتهای از راه دور به دست آورده بود. اما در مقابل موقعیت های بارسلونا بیشتر از رئال و البته خطرناک تر از آنها بود. با این وجود به عقب کشیدن بارسلونایی ها در حوالی دقیقه 60 باعث شد تا آنها گل تساوی را بخورند.

در ادامه نیز روی یک اتفاق و البته تیزهوشی بلینگام تیرخلاص را دریافت کرده و امتیازات مهم این بازی خانگی را از کف بیرون دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها