کد خبر : 12126
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

دفاع 9 نفره پیکان مقابل استقلال و گلایه ساپینتو

دفاع 9 نفره پیکان مقابل استقلال و گلایه ساپینتو

ساپینتو از بازی دفاعی پیکان انتقاد کرد. ریکاردو ساپینتو از اتوبوسی دفاع نمودن و نوع بازی پیکان گلایه هایی داشت و همچنین به دفاع 9 نفره آن ها نیز اشاره نمود. ساپینتو به وقت کشی پیکانی ها اشاره کرد و همچنین خطاهای پنجاه پنجاهی که داور به سود آنها می گرفت. همچنین ریکاردو ساپینتو به

ساپینتو از بازی دفاعی پیکان انتقاد کرد. ریکاردو ساپینتو از اتوبوسی دفاع نمودن و نوع بازی پیکان گلایه هایی داشت و همچنین به دفاع 9 نفره آن ها نیز اشاره نمود.

ساپینتو به وقت کشی پیکانی ها اشاره کرد و همچنین خطاهای پنجاه پنجاهی که داور به سود آنها می گرفت.

همچنین ریکاردو ساپینتو به نوع اتوبوسی دفاع نمودن پیکانی ها نیز اشاره نمود و گفت که در برخی از لحظات دوست داشتیم توپ را با دست گرفته و وارد دروازه حریف کنیم چرا که آنها با نه بازیکنشان اقدام به محافظت از دروازه می کردند و البته این کار را خوب نیز انجام می دادند اما اصل ماجرا این است که چنانچه نتوانیم در دقایق ابتدایی به گل دست یابیم کار برای ادامه مسابقه سخت تر خواهد شد.

ریکاردو ساپینتو

ساپینتو از شروع قدرتمند در نیمه اول نیز اشاره کرد و افزود با پرسی که از زمین حریف و بالا انجام می دادیم فرصت بازی کردن به حریف ندادیم و تمامی دقایق نیمه اول را تحت کنترل خودمان قرار داده بودیم و شانسهای خوب گل زنی هم داشتیم و بایستی در زدن ضربات آخر یا تمام کردن موقعیت ها بیشتر کار کنیم.

با تساوی که استقلال مقابل پیکان به دست آورد آنها دو امتیاز حساس بازی خانگی را از دست دادند.

استقلال در صورت برد در این مسابقه می توانست به جایگاه دوم جدول صعود کرده و در فاصله یک امتیازی پرسپولیس قرار بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها