کد خبر : 4625
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

خرید لیونل مسی چقدر سود برای پاری سن ژرمن داشت

خرید لیونل مسی چقدر سود برای پاری سن ژرمن داشت

خرید و عضویت لیونل مسی در باشگاه پی اس جی چقدر درآمدزایی برای پاری سن ژرمن داشته و پی اس جی چقدر سود از لیونل مسی به دست آورده است؟ به گزارش مارال نیوز، لیونل مسی با وجود اینکه از جمله گرا نقیمت ترین بازیکنان جهان محسوب شده و برای خرید او باشگاه پاریسی کلی

خرید و عضویت لیونل مسی در باشگاه پی اس جی چقدر درآمدزایی برای پاری سن ژرمن داشته و پی اس جی چقدر سود از لیونل مسی به دست آورده است؟

به گزارش مارال نیوز، لیونل مسی با وجود اینکه از جمله گرا نقیمت ترین بازیکنان جهان محسوب شده و برای خرید او باشگاه پاریسی کلی کیسه را شل کرده اما درآمدزایی هنگفتی نیز از حوضور و پوشیدن لباس پاریس سن ژرمن توسط مسی به دست آورده است.

درآمدی که پاری سن ژرمن از لیونل مسی کسب کرده چیزی در حدود 700 میلیون یورو برآورد شده است.

پاری سن ژرمن و روشهای درآمد از لیونل مسی

این میزان از سود کسب شده مربوط به حق تصویر و همچنین درآمدهایی همچون بازاریابی و درآمدهایی است که از روز بازی به دست می آید.

همچنین قراردادهای تجاری که پی اس جی بسته منجر به رکوردشکنی فروش پیراهن پاری سن ژرمن نیز شده است.

افزایش کاربران شبکه های اجتماعی پاری سن ژرمن و همچنین فروش یک میلیونی لباس و پیراهن ورزشی لیونل مسی آن هم برای نخستین بار از دیگر درآمدهای به دست آمده پاری سن ژرمن از لیونل مسی بود.

حالا با توجه به ادامه دادن فوتبال مسی برای یک فصل دیگر در پی اس جی مطمئنا این باشگاه می تواند به ادامه درآمدزایی خود از طریق یکی از برترین بازیکنان فوتبال جهان که محبوبیت زایدالوصفی نیز در بین جوانان و نوجوانان دارد بپردازد.

البته در صورت موفقیت پاری سن ژرن در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مطمئنا طرفداران این باشگاه فرانسوی بیشتر از قبل نیز خواهند شد و درامدزایی باشگاه را نیز بهتر از قبل خواهد کرد.

آزمون جدی دیگر مسی

لیونل مسی البته امسال در آزمون بزرگ دیگری نیز قرار گرفته است. او از اواخر پاییز بایستی در جام جهانی با تیم ملی آرژانتین برای موفقیت و کسب قهرمانی بجنگد.

درخشش مسی در دیدار با ایتالیا در آخرین دیدار ملی، امیدها را برای بازگشت مسی به اوج و همچنین قهرمانی آرژانتین بیش از پیش افزایش داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زمان آمدن لیونل مسی به پاری سن ژرمن 20 […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پی به خدمت گیری لیونل مسی […]