کد خبر : 23944
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

درخواست سرمربی اینتر میلان به هدیه دادن برای هوادار کودک

درخواست سرمربی اینتر میلان به هدیه دادن برای هوادار کودک
تقاضا و درخواست اینزاگی از بازیکن خودی به هدیه دادن برای هوادار کودک اینتری را شاهد شدیم.؛

هوادار کودک کم سن و سال اینتر میلان که از ابتدای بازی با تعصب اینتر را تشویق می کرد با درخواست جالب هدیه دادن شاگردانش به او از سوی سرمربی مواجه شد.

بعد از اتمام دیدار اینتر میلان مقابل کرمونزه که با برد 2 بر 1 آبی پوشان اینتر همراه شد سرمربی اینتر درخواست دادن هدیه به یک کودک را داد. و

ی به یکی از بازیکنان تیمش که در نزدیکی وی بود به نام آچربی گفت پیراهن خود را به آن کودک بدهد. این کودک هوادار که در نزدیکی های نیمکت سیمئونه اینزاگی نشسته بود، مورد توجه سرمربی اینتر قرار گرفت.

تشویق های ممتد و بدون وقفه کودک باعث شد تا سرمربی اینتر میلان از بازیکنش بخواهد تا به وی پیراهن خود را یادگاری و هدیه به او بدهد.

در توضیح این کار نیز اعلام شد که آن کودک از ابتدا تا انتهای بازی تیم را مورد تشویق قرار می داد. او شایسته دریافت کادو و تشویق شدن بود.

اینزاگی همچنین ادامه داد تیم اینترمیلان اکنون فشار زیادی را تحمل می کند و امیدوار است با کسب نتایج مورد انتظار هواداران را شاد کنند.

به گفته او مقابل امپولی در حضور هواداران پرشور نتوانستیم قهرمانی سوپرجام را به دست بیاوریم و هدیه مناسبی به طرفداران اینتر بدهیم.

به گفته اینزاگی تقابل با کرمونزه دشوار بود. چرا که این تیم خوب حتی ناپولی صدرنشین را از جام حذفی حذف کرده بود. بعد از شکست بد هفته پیش از عملکرد بازیکنان خود در این تقابل رضایت دارم.

همچنین وی تاکید کرد: چنانچه در این دیدار نیز امتیاز از دست می دادیم ضربه مهلکی می خوردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
علت درگیری بازیکنان اینتر اونانا و ژکو چه بود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بین بازیکنان اینتر میلان مقابل پورتو […]