کد خبر : 16530
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

دروازه بان مهمترین بازیکن فوتبال است/ همه مهاجم ها را می بینند

دروازه بان مهمترین بازیکن فوتبال است/ همه مهاجم ها را می بینند
به گفته کورتوا دروازه بان ها اصلی ترین و مهمترین عامل برای قهرمانی هر تیمی هستند و نباید همه مهاجم ها را در موفقیت تیم ببینند.؛

بهترین دروازه بان جهان در مصاحبه اخیر خود با نشریه اکیپ اعلام کرد دروازه بان ها مهمترین بازیکن فوتبال هستند. این خیلی بد است که مردم و کارشناسان بیشتر به مهاجمان توجه می کنند.

به گفته تیبو کورتوآ دروازه بان رئال مادرید بدون یک سنگربان خوب نمی توان تحت هیچ شرایطی قهرمان شد. البته این موضوع در زمان دادن جوایز فوتبالی به فراموشی سپرده می شود. متاسفانه مردم به مهاجم ها که گل می زنند بیشتر توجه می کنند و به آن رأی می دهند تا سنگربان ها. این اتفاق بدی است. البته ما دروازه بان ها بایستی نشان بدهیم که همچنان سنگربان هر تیمی مهم است.

کورتوآ پیش از این نیز اعلام کرده بود که در جریان انتخاب بهترین بازیکنان جهان به او ظلم شده است. کورتوآ اعتقاد دارد که او بایستی رتبه ای بهتر از رتبه هفتم  برترین بازیکن جهان را به دست می آورد و از این حیث برای او ظلم شده است.

کورتوا همچنین گفته است که اگر قهرمان اروپا شدیم تنها به دلیل بنزما یا رودریگو یا والورده نبوده بلکه درخشش او نیز تاثیر گذار بوده است.

کورتوا می گوید من در رئال مادرید تنها توپ ها را مهار نمی کنم. ما در اینجا بازی سازی نیز می کنیم و این دروازه بان هست که پاس اول را داده و تعیین می کند که تیم حمله را چگونه شروع کند و از زیر فشار خارج شود. دروازه بان های امروزی بازی سازی نیز می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها