کد خبر : 2815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

دستکش طلای لیگ ایران با بیشترین کلین شیت به سنگربان آبی ها رسید

دستکش طلای لیگ ایران با بیشترین کلین شیت به سنگربان آبی ها رسید

دستکش طلای لیگ برتر ایران به دلیل داشتن بیشترین کلین شیت به سنگربان آبی ها یعنی سیدحسین حسینی رسید تا عنوان بهترین دروازه بان ایران را در فصل جاری با خود یدک بکشد. افتخار بزرگی که این بار سنگربان مطمئن استقلالی ها در درون دروازه تیم خودش استقلال کبیر آن را تجربه خواهد کرد. سیدحسین

دستکش طلای لیگ برتر ایران به دلیل داشتن بیشترین کلین شیت به سنگربان آبی ها یعنی سیدحسین حسینی رسید تا عنوان بهترین دروازه بان ایران را در فصل جاری با خود یدک بکشد.

افتخار بزرگی که این بار سنگربان مطمئن استقلالی ها در درون دروازه تیم خودش استقلال کبیر آن را تجربه خواهد کرد.

سیدحسین حسینی توانست به لطف تجربه و مهارت و تیزهوشی و آمادگی بدنی خود و همچنین هماهنگی مناسب با خط دفاعی به عنوان بهترین دروازه بان لیگ فصل معرفی شود.

البته هنوز دو بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده اما به دلیل اختلاف کلین شیتهای سید حسین حسینی با دیگر دروازه بانها در نتیجه از الان می توان دستکش طلا را از آن سید حسین حسینی دانست.

آمار سیدحسین حسینی

16 کلین شیت در 29 بازی آمار خارق العاده ای برای استقلال و حسینی است.

با این آمار طلایی می توان حتی حسینی را در یک قدمی رسیدن به تیم ملی نیز دانست.

نزدیکترین تعقیب کننده سید حسینی برای کسب بهترین دروازه بانی لیگ برتر ایران، حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم اراک بود که البته عملا شانسی برای رسیدن به این افختار در فصل جاری نخواهد داشت.

البته پورحمیدی نیز نشان داد که لیاقت رسیدن به این عنوان را دارد و چنانچه کمی خوش شانسی می آورد، می توانست او نیز به این عنوان ارزشمند بهترین دروازه بان لیگ برتر فصل ایران و دستکش طلایی دست یابد.

استقلال روز گذشته با نتیجه دو بر صفر مس رفسنجان را برد. این نتیجه در حالی رقم خورد که استقلال از اواسط نیمه اول ده نفره نیز شده بود.

حالا با این نتیجه استقلالی ها و یاران فرهاد مجیدی از نظر امتیازی نیز اختلاف فاحشی با دیگر رقبا به دست آوردند تا با اقتدار به عنوان قهرمان لیگ برتر دست یابند. استقلالی که نشان داده در این فصل از مسابقات حتی با باخت نیز میانه ای ندارد و تیم بدون شکست رقابتها می تواند لقب بگیرد.

استقلال امسال چه در خط دفاع و دروازه و چه در خط هجومی و چه از نظر ارائه بازی های زیبا و هجومی رضایت هواداران را نیز به سمت خود جلب کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها