کد خبر : 31278
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

تاریخ سازی ایتالیا با مانچینی با قهرمانی در جام ملتهای اروپا/ شوکه شدن از جدایی

تاریخ سازی ایتالیا با مانچینی با قهرمانی در جام ملتهای اروپا/ شوکه شدن از جدایی
کار بزرگ و تاریخ سازی تیم ملی فوتبال ایتالیا با مانچینی در پی قهرمان کردن این تیم در جام ملتهای اروپا. کار بزرگی که توجه ها را به سمت مانچینی جلب کرد؛

کار بزرگ و تاریخ سازی تیم ملی فوتبال ایتالیا با مانچینی در پی قهرمان کردن این تیم در جام ملتهای اروپا. کار بزرگی که توجه ها را به سمت مانچینی جلب کرد.

مانچینی بعد از این افتخارآفرینی از ایتالیا حداحافظی کرده و سرمربی تیم ملی عربستان شد.

جانلوییجی دوناروما دروازه بان تیم ملی ایتالیا از این که مانچینی از هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا استعفا داده است، شوکه شد.

او با اشاره به تاریخ سازی ایتالیا با او، از جدایی انجام شده به عنوان اتفاقی یاد کرد که انتظارش را نداشت.

نداشتن انتظار جدایی مانچینی از تیم ملی ایتالیا

جانلوییجی دوناروما در مصاحبه ای که با دی ای زد ان داشت اعلام کرد هیچ فردی در انتظار چنین جدایی نبود. با مانچینی حرف زدم و با او زیاد در این خصوص صحبت داشتیم. با این وجود بابت افتخارآفرینی و کار بزرگی که برای تیم ملی ایتالیا در قهرمانی در جام ملت های اروپا و تاریخ سازی انجام شده کرد، متشکریم. کار بزرگ او برای همیشه به نامش در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.

جانلوییجی دوناروما

سنگربان پاری سن ژرمن همچنین در باره سرمربی جدید ایتالیا یعنی لوچانو اسپالتی نیز گفت پیش تر از این هرگز موفق نشده با اسپالتی دیدار داشته باشد. با این وجود افتخارآفرینی او با ناپولی می تواند کارهای بزرگی در تیم ملی ایتالیا انجام داده و عملکرد مطلوبی داشته باشد.

مانچینی

جانلوییجی دوناروما همچنین در باره شانس های قهرمانی در سری آ نیز گفت چند تیم از شانس رسیدن به قهرمانی برخوردار هستند که تا آخر نیز برای این کار می جنگند. اینتر میلان، ناپولی و میلان از جمله این تیم ها هستند. رقابتی که بسیار جذاب دنبال خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تساوی گرفتن اوکراین از انگلیس در کشور ثالث «لهستان» | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] در جام ملت های اروپا و مرحله مقدماتی […]