کد خبر : 7722
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

دندان تیز کردن مهدی طارمی برای قهرمانی در سوپر لیگ

دندان تیز کردن مهدی طارمی برای قهرمانی در سوپر لیگ

مهدی طارمی برای قهرمان کردن تیم خود در سوپرجام پرتغال دندان تیز کرده و تمام انگیزه و تلاش خود را برای پیروزی در دیدار مهم پیش رو و فتح سوپرلیگ به کار خواهد باشد. در مارال نیوز بخوانیم. روز گذشته مهدی طارمی بار دیگر برای تیمش در پورتو درخشید و در دیدار دوستانه پورتو مقابل

مهدی طارمی برای قهرمان کردن تیم خود در سوپرجام پرتغال دندان تیز کرده و تمام انگیزه و تلاش خود را برای پیروزی در دیدار مهم پیش رو و فتح سوپرلیگ به کار خواهد باشد. در مارال نیوز بخوانیم.

روز گذشته مهدی طارمی بار دیگر برای تیمش در پورتو درخشید و در دیدار دوستانه پورتو مقابل موناکو و حضور 70 دقیقه ای خود یک گل برای تیم محبوبش به ثمر رساند.

مهدی طارمی در دیدار با موناکو برای تیمش یک پنالتی گرفت و همان پنالتی را نیز خودش وارد دروازه حریف کرد.

قهرمانی سوپر لیگ مهدی طارمی

در این دیدار پورتو با دو گل از سد موناکوی فرانسه عبور کرد. حالا پورتو با انگیزه و روحیه بیشتری پای به مسابقه سوپرلیگ یا سوپرجام پرتغال خواهد گذاشت.

مهدی طارمی بعد از این بازی دوستانه در مصاحبه ای اعلام کرد خودمان را برای قهرمانی سوپرجام آماده می کنیم و می خواهیم بهتر از بازی موناکو باشیم. عملکرد مناسبی مقابل موناکو داشتیم و ضمن قدردانی از هواداران، برای قهرمان شدن در سوپرجام روی حضور طرفداران حساب باز کرده ایم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها