کد خبر : 29341
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

در لیگ ملتها رقم خورد؛؛

دومین شکست والیبال ایران بعد از حریف سنتی آسیایی این بار به لهستان

دومین شکست والیبال ایران بعد از حریف سنتی آسیایی این بار به لهستان
دومین باختی که ملی پوشان ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال جهان داشتند. شاگردان عطایی در دومین بازی این بار مقابل حریف قدرتمند لهستانی با نتیجه نزدیک 3 بر 2 شکست خوردند؛

دومین باختی که ملی پوشان ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال جهان داشتند. شاگردان عطایی در دومین بازی این بار مقابل حریف قدرتمند لهستانی با نتیجه نزدیک 3 بر 2 شکست خوردند.

بعد از شکست به ژاپن امروز به لهستان قدرت اول والیبال دنیا باختیم.

در شرایطی که ایران در دو ست ابتدایی پیروز شده بود و شانس پیروزیبالایی داشت اما به یکباره همه چیز عوض شد. ملی پوشان در سه ست پشت سر هم باختند ت افرصت خوبی که فراهم کرده بودند را از دست رفته ببینند. در نهایت 3 بر 2 نتیجه را به لهستانی ها واگذار کردیم.

ملی پوشان امروزمقابل تیم نخست رنک جهان یعنی لهستان قرار گرفتند و در شرایطی که بازی را در مشت خود داشتند در نهایت با تعلل و بدشانسی شکست خوردند.

والیبال ایران لهستان

دو ست ابتدایی را ایرانی ها با نتیجه مشابه 25 بر 23 پیروز از زمین خارج شدند. اما در مابقی دست ها به ترتیب 25 بر 21، 25 بر 15 و 15 بر 13 مغلوب شدیم.

در دیگر دیدارهای امروز چین 3 بر 0 از صرب ها شکست خورد. اسلوونی با همین نتیجه از بلغارستان باخت. برزیل 3 بر 1 آلمان را شکست داد. آمریکا نیز بدون واگذار کردن هیچ دستی هلند را مغلوب قدرت خود کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها