کد خبر : 30708
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

کار سخت اتلتیکومادرید برای متقاعد کردن پی اس جی برای فروش مارکو وراتی

کار سخت اتلتیکومادرید برای متقاعد کردن پی اس جی برای فروش مارکو وراتی
به نظر می رسد که اتلتیکو مادرید برای جذب بازیکن پاریسی ها مارکو وراتی کار سختی در پیش دارد. وراتی که اکنون 30 سال سن دارد قراردادش تا سال 2026 با پاری سن ژرمن است؛

به نظر می رسد که اتلتیکو مادرید برای جذب بازیکن پاریسی ها مارکو وراتی کار سختی در پیش دارد. وراتی که اکنون 30 سال سن دارد قراردادش تا سال 2026 با پاری سن ژرمن است.

در این مقطع از فصل و در شرایطی که احتمال جدا شدن امباپه از پی اس جی نیز کم نیست. شاید این اتفاق بر پافشاری مربیان و همچنین سران پی اس جی برای حفظ مارکو وراتی بیشتر از قبل نیز باشد.

با این وجود اتلتیکو مادرید در تلاش است تا مارکو وراتی را به خدمت بگیرد. این ستاره ایتالیایی که نامش در اردوی پیش فصل پاری سن ژرمن نیز قرار دارد تا نشان داده شود او مورد توجه لوئیز انریکه نیز قرار دارد.

با همه این ها لیورپولی که قبلتر از این چشم به خرید مارکو وراتی دوخته بود. حالا اتلتیکو مادرید نیز شاید به جمع تیم و باشگاههایی که خواهان خرید مارکو وراتی است اضافه شود.

هر چند در این وسط این باشگاه پاری سن ژرمن خواهد بود که باید تصمیم نهایی برای حفظ مارکو وراتی را بگیرد یا این که با جدایی وی مخالفت نکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
برد پی اس جی همراه با نیمار بعد سه ناکامی تیمی در تور آسیا | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] نیمار به پی اس جی و حضور در ترکیب […]