کد خبر : 22222
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

دو اشتباه پشت سر هم منجر به گل ون پارس مقابل پرسپولیس

دو اشتباه پشت سر هم منجر به گل ون پارس مقابل پرسپولیس
دو اشتباه پشت سر هم منجر به برتری یک نیمه ون پارس اصفهان در تقابل با پرسپولیس شد.؛

فوتبال بازی اشتباه نکردن و در مقابل استفاده از اشتباه حریف است. تیمی که کمتر اشتباه کند می تواند برتر شود. در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی نیز ون پارس توانست از این فرصت با بازی کم اشتباه بازیکنان خود استفاده کند. آنها روی دو اشتباه پشت سر هم پرسپولیسی ها به گل برتری رسیدند.

تیم ون پارس اصفهان در دیداری جالب و زیبا که در نیمه نخست از خود به نمایش گذاشت در نیمه نخست توانست با یک گل از سد پرسپولیس عبور کند. مسابقه ای که برنده آن به مرحله بعدی صعود کرده و بازنده نیز از گردونه مسابقات حذف می شود.

در دقیقه 9 مسابقه بود که گوهری دروازه بان پرسپولیس توپ را با اشتباهش به اوت فرستاد. روی همان اوت که به صورت پرتاب بلند انجام شد یک اشتباه دیگر این بار توسط علی نعمتی انجام شد تا با برخورد توپ با دست ضربه پنالتی اعلام شود.

در نهایت خطای پنالتی انجام یافته را ایمان کیانی با ضربه دقیق خود وارد دروازه پرسپولیس کرد. با گل زده شده توسط ایمان کیانی با وجود تشخیص جهت درست پنالتی، توپ وارد دروازه شد. با این گل ون پارس در نیمه نخست از پرسپولیسی ها جلو افتاد. باید دید در نیمه دوم چه اتفاقاتی در انتظار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها