کد خبر : 32376
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۷

تیم جدید «کاوان سالیوان» استعداد باورنکردنی فوتبال جهان

تیم جدید «کاوان سالیوان» استعداد باورنکردنی فوتبال جهان
کاوان سالیوان تیم جدید خود را در فوتبال اروپا شناخت و باید این بازیکن اروپایی را در لیگ های انگلیسی دید.؛

یکی از بازیکنانی که احتمالا در آینده از او بیشتر خواهیم شنید بازیکن و پدیده آمریکایی به نام کاوان سالیوان خواهد بود. کاوان سالیوان اکنون 14 سال دارد.

این ستاره روز گذشته با منچسترسیتی قرارداد بست.

تمجیدهای سرمربی سابق سالیوان از این پدیده

سرمربی فیلادلفیا یونیون که پیش از این کاوان سالیوان با این سرمربی کار می کرد در باره این پسر فوق العاده بااستعداد عنوان کرد:

کاوان سالیوان دارای استعداد غیرقابل باور است. به شوخی به او بارها گفته ام که هیچ بچه ای را با این حجم از عضلات ندیده ام و تو یک غول هستی. آمادگی فیزیکی زیاد از ویژگی های کاوان سالیوان است. با این وجود نخواهید از من که درباره فوتبال کاوان سالیوان سخن بگویم. چرا که تکنیک و استعداد نابی دارد.

بزرگترین استعدادیابان فوتبال جهان نیز خیلی زود متوجه استعداد و ویژگی های کاوان سالیوان شده بودند و برای نزدیکی به پدیده فوتبال آمریکا آستین ها را بالا زده بودند.

نتیجه این شناخت هم رقابت بسیار تنگاتنگ چند باشگاه مطرح اروپایی برای قرارداد با کاوان سالیوان و مذاکره با فیلادلفیا یونیون بود. سرانجام سرنوشت نهایی کاوان سالیوان مشخص شد. چرا که منچسترسیتی به دلیل توانایی مالی بالای خود توانست باشگاه آمریکایی را برای توافق با کاوان سالیوان مجاب کند.

عنوان شده که بروسیا دورتموند نیز علاقه وافری برای قرارداد با کاوان سالیوان داشته است.

دورتموندی که در استعدادیابی و بازیکن سازی در سطح جهان مطرح بوده و پدیده های هموطن کاوان سالیوان به مانند پولیشیج و ربنا را نیز در باشگاه خود داشته است ولی در نهایت قرارداد کاوان سالیوان با منچسترسیتی به امضا رسید تا در آینده ای نه چندان دور شاید بتوان این ستاره نوجوان را به عنوان شاگرد گواردیولا در تیم اول منچسترسیتی دید. اتفاقی که برای مشاهده و رسیدن سالیوان به سن هم بازی شدن با بازیکنان تیم بزرگسالان آن شاید چند سالی باید صبر کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیوگرافی کاوان سالیوان خرید جدید 14 ساله منچسترسیتی | مارال نیوز
29 روز قبل

[…] بیوگرافی کاوان سالیوان و عملکرد این بازیکن جوان 14 ساله که در فصل جاری در لیگ ام […]