کد خبر : 11654
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

راهکارهای جدید تلگرام برای کاهش هک شدن

راهکارهای جدید تلگرام برای کاهش هک شدن

راهکار و روش های جدید تلگرام برای بالا بردن امنیت و کاهش هک شدن توسط کاربران دیگر و جلوگیری از ورود غیرمجاز به سیستم و تلگرام فرد دیگر اعلام شد. برنامه پیام رسان تلگرام که در زمان فعالیت گسترده بسیاری از شبکه های اجتماعی و پیام رسان توانسته به حیات خود ادامه دهد، با نوآوری

راهکار و روش های جدید تلگرام برای بالا بردن امنیت و کاهش هک شدن توسط کاربران دیگر و جلوگیری از ورود غیرمجاز به سیستم و تلگرام فرد دیگر اعلام شد.

برنامه پیام رسان تلگرام که در زمان فعالیت گسترده بسیاری از شبکه های اجتماعی و پیام رسان توانسته به حیات خود ادامه دهد، با نوآوری و افزایش امکانات و به روز کردن سیستم های خود در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن در بالا بردن امنیت و همچنین افزایش اعتماد کاربران خود عمل نماید تا کاربران خود را از دست نداده و به افزایش علاقه مندی مردم نیز در سراسر جهان برای استفاده از آن بیانجامد.

راهکارهای جدید تلگرام برای بالا بردن امنیت و کاهش هک

تلگرام اکنون در نظر دارد در اقداماتی که برای توسعه نرم افزار و اپلیکشین خود در نظر گرفته امنیت خود را برای جلوگیری از هک شدن اطلاعات کاربران به شدت افزایش دهد به این منظور در حال کار بر روی ویژگی هستند که امنیت حساب را بر اساس ادرس ایمیل افراد بالا ببرند.

همانگونه که در عکس زیر مشاهده می کنید تلگرام با چنین اقدامی در تلاش است تا وقتی قصد ورود به تلگرام دارد ایمیل خودتان را نیز وارد نمایید و قبل از لاگین شدن با حساب کاربری گوگلتان وارد آن شوید.

تلگرام هک

همچنین تغییر آدرس ایمیل نیز بعد از دادن ایمیل قبلی وجود خواهد داشت.

پیش تر از این برنامه پیام رسان تلگرام از روش احراز هویت دو مرحله ای بهره می برد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چرا بوی بد دهان دست از سر ما بر نمی دارد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] با انجام این راهکار و روش ها می […]