کد خبر : 32359
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶

نظر الهلال عربستان برای بازگشت نیمار به بارسلونا

نظر الهلال عربستان برای بازگشت نیمار به بارسلونا
نظر الهلال عربستان برای بازگشت نیمار به بارسلونا چیست و آیا این توافق و جدایی اتفاق می افتد؟؛

قرارداد بارسلونا با نیمار و موافقت با جدایی او از الهلال اتفاق می افتد؟ نیمار به دلیل قراردادی که با الهلال عربستان دارد نمی تواند از این تیم جدا شده و به بارسلونا یا دیگر باشگاه ها بپیوندد مگر این که این خواسته دو طرفه باشگاه و خود نیمار باشد.

به نظر می رسد که بارسلونا نیم نگاهی به بازگشت نیمار دارد و از طرفی دیگر الهلال عربستان نیز بی تفاوت نسبت به این جدایی نیست. البته الهلال عربستان برای تحقق انتقال و پیوستن نیمار به الهلال شرط و شروطی دارد.

آنها به شرطی با انتقال و قرارداد نیمار با بارسلونا موافقت می کنند که بتوانند رافینیای برزیلی را از بارسلونا بخرند.

این شرطی است که الهلال عربستان گذاشته و در این شرط خود نیز به نظر بایستند.

حال باید دید بارسلونا و ژاوی به این انتقال و جدایی رافینیا از ترکیب تیمشان و در مقابل پیوستن نیمار به بارسا موافقت می کنند یا نه.

مشکل بزرگ نیمار در مدت زمان حضور در الهلال چیست؟

نیمار در مدت زمان حضور خود در الهلال عربستان نشان داد که از نظر فنی و مهارت ها و توانایی ها همچنان در شرایط خوبی قرار دارد و البته او تنها یک مشکل بزرگ دارد که آن هم کوچک نیست.

مصدومیت های پیاپی نیمار می تواند باز هم در بارسلونا تکرار شده و او را به بازیکنی نیمکت نشین و یا خارج از ترکیب تیم قرار دهد و در این صورت نمی تواند عصای دست ژاوی در بازی های مختلف شود.

با این تفسیر این ژاوی و کادر فنی بارسا هستند که با بررسی شرایط تصمیم نهایی را خواهند گرفت. تا مذاکرات با الهلال وارد فاز جدی شود یا نه.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها