کد خبر : 298
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

چرا قیمت خرید اینترنت موبایل افزایش یافت

چرا قیمت خرید اینترنت موبایل  افزایش یافت

به یکباره و چرا قیمت بهای اینترنت موبایل افزایش یافت؟ بعد از افزایش قیمت اینترنت ثابت به نظر می رسد حالا نوبت افزایش بهای اینترنت گوشی های همراه خواهیم بود. اپراتورهای موبایل هم با حذف کردن بسته های به صرفه اینترنت، عملا به گرانتر شدن قیمت اینترنت دامن زدند. اتفاقی که باعث نارضایتی کاربران شده

به یکباره و چرا قیمت بهای اینترنت موبایل افزایش یافت؟ بعد از افزایش قیمت اینترنت ثابت به نظر می رسد حالا نوبت افزایش بهای اینترنت گوشی های همراه خواهیم بود.

اپراتورهای موبایل هم با حذف کردن بسته های به صرفه اینترنت، عملا به گرانتر شدن قیمت اینترنت دامن زدند. اتفاقی که باعث نارضایتی کاربران شده و در شبکه های اجتماعی نیز بسیاری از فعالان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.

درست چند روز بعد از آنکه اپراتورهای فعال، بهای اینترنت ثابت خود را با راهکار تغییر نام، بالا بردند حالا به نظر می رسد که نوبت به اپراتورهای اینترنت گوشی های همراه رسیده است تا با حذف بسته های به صرفه و جایگزینی طرح های جدید، قیمتها را بالاتر ببرند.

بسته های دارای صرفه اقتصادی کوتاه مدت نیز در کنار بسته های پرطرفدار حدف شده اند تا کاربران چاره ای جز بهره گیری از بسته های اینترنت گران قیمت نداشته باشند.

همچنین بررسیهایی که همشهری انجام داده حاکی از این است که طولانی ترین مدت زمان اعتبار فعال بسته های اینترنتی موبایل بسته های همراه 120 روزه هست و بسته های یکساله و همچنین شش ماهه که دارای تخفیف بیشتری بودند، به صورت کامل حذف شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها