کد خبر : 16123
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

تداوم میزبانی پشت سر هم قطر از مسابقات فوتبال

تداوم میزبانی پشت سر هم قطر از مسابقات فوتبال
قطر پرچمدار میزبانی های فوتبالی شده است و آنها علاوه بر جام جهانی، دو میزبانی مهم فوتبالی را نیز عهده دار شدند.؛

مسابقات مهم فوتبال همچنان به میزبانی قطر برگزار خواهد شد. میزبانی هایی که پشت سر هم به کشور قطر داده می شود. با توجه به هزینه کرد بسیار بالای میلیاردی قطری ها و امکانات پیشرفته و خاص آنها، میزبانی رقابتهای مختلف جهانی و آسیایی همچنان به کشور قطر داده می شود. این در شرایطی است که بعد از اتمام جام جهانی کمتر کسی فکر می کرد مجددا رویداد دیگری در ماه ها و سال های آتی به قطری ها داده شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیم جدید خود دو میزبانی فوتبال مهم دیگر را نیز به قطری ها واگذار کرد. آنها در میان کشورهای متمول و ثروتمند عربی همچنان میزبانی رویدادهای ورزشی فوتبال را ادامه می دهند.

تداوم میزبانی پشت سر هم قطر از مسابقات فوتبال

قطر پرچمدار میزبانی از مسابقات فوتبال

ای اف سی امروز اعلام کرد که قطر میزبان مسابقات جام ملتهای فوتبال آسیا در سال آتی خواهد بود. این کشور پرچمدار میزبانی های ورزشی فوتبالی در سالهای اخیر است.

علاوه بر آن میزبانی انتخابی رده امید برای المپیک نیز در سال 2024 به قطری ها واگذار شد. مسابقاتی که مقدمه انتخاب تیمها برای حضور در رقابتهای المپیک 2024 فرانسه خواهد بود و بسیار حائز اهمیت می باشد. این میزبانی ها شرایط برای رشد فوتبال این کشور را نیز بهتر از قبل فراهم می کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها