کد خبر : 10848
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

کوبا در گام نخست لرزه بر اندام والیبال برزیل انداخت

کوبا در گام نخست لرزه بر اندام والیبال برزیل انداخت

سایت مارال نیوز؛ کوبایی ها با بازی حساب شده در اولین دیدار و گام خود در رقابتهای قهرمانی والیبال جهان لرزه بر اندام برزیل که مدعی بلامنازع قرمانی هست، انداختند. در شرایطی که برد آسان برزیل پیش از شروع مسابقه پیش بینی می شد، کوبایی که درلیگ ملتهای والیبال جهان نیز حضور نداشت توانست دو

سایت مارال نیوز؛ کوبایی ها با بازی حساب شده در اولین دیدار و گام خود در رقابتهای قهرمانی والیبال جهان لرزه بر اندام برزیل که مدعی بلامنازع قرمانی هست، انداختند.

در شرایطی که برد آسان برزیل پیش از شروع مسابقه پیش بینی می شد، کوبایی که درلیگ ملتهای والیبال جهان نیز حضور نداشت توانست دو ست از برزیل گرفته و حتی در گیم پنجم نیز تا مرز برد پیش رود.

بردهای کوبا مقابل برزیل در ست های اول و دوم به ترتیب با نتیجه 33 بر 31 و 25 بر 21 رقم زده شد. ست سوم و چهارم نقطه عطف برزیل مقابل کوبا و البته همراه با بازی ضعیف کوبایی ها بود، 25 بر 16 و 25 بر 17 برزیلی ها در دست سوم و چهارم با اختلاف زیاد از سد کوبا گذشتند تا همه چیز برای تعیین تیم برنده به ست پنجم کشیده شود ولی در ست پنجم نیز باز این برزیل بود که توانست 18 بر 16 و به سختی از سد کوبا بگذرد تا کوبا در نخستین گام تا یک قدمی شگفتی سازی نیز پیش رود.

فارغ از شکست کوبا در این دیدار، والیبال کوبا نشان داد در حد مدعی بوده و می تواند تا 4 تیم نهایی نیز صعود کند. این برزیل و کوبایی که دیده شد تیمهای مقتدر و بسیار خوبی بودند و امیدواریم تا پیش از مرحله نیمه نهایی با هیچ یک از این دو تیم رقابتی نداشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
والیبال ایران در صورت برد برزیل با چه تیمی بازی می کند؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] برد و شکست دادن برزیل مقابل چه تیمی […]