کد خبر : 5529
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۸

زانو زدن تیم اول والیبال جهان مقابل ایران

زانو زدن تیم اول والیبال جهان مقابل ایران

تیم ملی والیبال ایران در حالی مقابل لهستان تیم اول رنکینگ جهان قرار گرفت که در نهایت توانست این تیم را مقابل تماشاگران پرشور خود به زانو دربیاورد. با مارال نیوز همراه شده و در خصوص جزئیات پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان بیشتر آشنا شوید. در حالی که ایران ست اول را در

تیم ملی والیبال ایران در حالی مقابل لهستان تیم اول رنکینگ جهان قرار گرفت که در نهایت توانست این تیم را مقابل تماشاگران پرشور خود به زانو دربیاورد.

با مارال نیوز همراه شده و در خصوص جزئیات پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان بیشتر آشنا شوید.

در حالی که ایران ست اول را در دور سوم مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال به حریف خود که در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه نخست قرار گرفته بود، با نتیجه 25 بر 21 شکست خورده بود در ست های دوم و سوم به ترتیب با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 22 لهستان را شکست داد.

در ست چهارم اما این لهستانی ها بودند که با نتیجه نزدیک 27 بر 25 ایران را شکست دادند اما شاهکار ایران درست آخر و پنجم بود که توانست با اختلاف امتیاز بسیار زیاد و با نتیجه 15 بر 7 لهستان را شکست دهد.

با این پیروزی امیدها برای راهیابی ایران به دور حذفی افزایش پیدا کرد، مخصوصا که این پیروزی مقابل تیمی رقم خورد که به مراتب سخت تر از سه دیدار بعدی ایران هستند و عملا هیچ کارشناسی برای پیروزی ایران در این بازی امید چندانی نداشت.

احتمال اینکه ایران در سه دیدار باقیمانده خود به یک پیروزی دست یافته و به واسطه همان پیروزی شانس صعود از گروه را نیز به دست بیاورد، وجود دارد هر چند این احتمال کمی ضعیف است و برای قطعی کردن صعود بدون اما و اگر دو پیروزی مقابل ایتالیا، صربستان و اسلوونی راه صعود ایران را به دور بعدی هموارتر خواهد کرد.

بازی سخت نفس گیر بعدی ایران با ایتالیا خواهد بود. ایتالیایی که ایوان زایتسف را نیز در تقابل با ایران همراه خود خواهد داشت تا با بهره گیری از بازیکنی که به خوبی در دورهای اول و دوم استراحت کرده و از بند مصدومیت نیز رها یافته؛ مقابل بلندقامتان ایران بایستد.

زمان بازی بعدی ایران با ایتالیا در والیبال لیگ ملتهای جهان روز پنجشنبه 16 تیرماه و از ساعت 4 و نیم بعد از ظهر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها