کد خبر : 1393
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

زندگی و همسر فریماه فرجامی + عکسهای جدید

زندگی و همسر فریماه فرجامی + عکسهای جدید

زندگی، بیوگرافی و عکس همسر فریماه فرجامی بازیگر سریالها و فیلمهای تلویزیون؛ با فریماه فرجامی بیشتر آشنا شویم به همراه عکسهای جدید از این بازیگر. از پیشکسوتان عرصه سینماف تئاتر و تلویزیون است. فریماه فرجامی از بانوان فعال و مستعد سینما و تلویزیون کشور بوده که در سال 1331 و در پایتخت ایران تهران به

زندگی، بیوگرافی و عکس همسر فریماه فرجامی بازیگر سریالها و فیلمهای تلویزیون؛ با فریماه فرجامی بیشتر آشنا شویم به همراه عکسهای جدید از این بازیگر.

از پیشکسوتان عرصه سینماف تئاتر و تلویزیون است. فریماه فرجامی از بانوان فعال و مستعد سینما و تلویزیون کشور بوده که در سال 1331 و در پایتخت ایران تهران به دنیا آمده است.

فریماه فرجامی اردیبهشت ماهی بوده و تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی خود در حوزه هنر را قبل از دوران انقلاب و در دانشگاه دراماتیک و رشته بازیگری سپری کرده است.

[quote]فریماه فرجامی فارغ التحصیل و دارای مدرک لیسانس از رشته بازیگری بوده و به صورت تخصصی در رشته فعالیتش دارای تحصیلات علمی است.[/quote]

فریماه فرجامی علاوه بر بازیگری در گویندگی نیز دستی توانا داشته و در این بخش نیز فعالیتهای زیاد و خوبی را از ایشان شاهد بودیم. فرجامی به مانند اکثر هنرمندان موفق مراحل پیشرفت و شناخته تر شدن خود را پله پله طی کرده و بعد از گویندگی به تئاتر رفته و خاک صحنه خورده است.

عکس جدید فریماه فرجامی

بعد از حضور در تئاتر، فریماه فرجامی به سینما و تلویزیون ورود پیدا کرد. فریماه فرجامی علاقه خود به سینما را از دوران دبیرستان می داند.

نکته قابل توجه اینکه جمشید مشایخی را می توان به عنوان یکی از معرفان و استعدادیابهای فریماه فرجامی نامید. وقتی که فریماه فرجامی 18 سال سن داشت با دعوت جمشید مشایخی که آن زمان کارمند اداره تئاتر بودند؛ بازی و نقش آفرینی در تئاتر را تجربه کرد.

عکسهای جدید از فریماه فرجامی

بازی در فیلم نرگس، از نقاط عطف این بازیگر بود. نقش مهم و خوبی که ایشان در سال 1370 در این فیلم ایفا کردند باعث شد تا فریماه فرجامی به واسطه فیلم رخشان بنی اعتماد بیشتر از پیش دیده شده و استعدادهایش هویدا شود.

عکسی از فریماه فرجامی به همراه همسر

فریماه فرجامی تا کنون از مصاحبه زیاد در خصوص زندگی شخصیش اجتناب کرده است.

عکس همسر فریماه فرجامی

فری ماه فرجامی برنده جایزه سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول زن را نیز در فیلم پرده آخر در افتخارات هنریش دارد.

ایشان در مصاحبه ای نیز که داشتند از علاقه ویژه به مطالعه خبر داده بودند و گفته بودند که مطالعه بخشی از زندگی فریماه فرجامی است. آرزومند خوشبختی و بهترینها برای این بازیگر محبوب خاطره ساز کشورمان و خانواده ایشان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها