کد خبر : 17775
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

توضیحات پائولو بنتو از حضور سون هیونگ مین در جام جهانی

توضیحات پائولو بنتو از حضور سون هیونگ مین در جام جهانی
توضیحات پائولو بنتو از حضور سون هیونگ مین در جام جهانی و استفاده از بازیکن جانشین را بشنویم.؛

پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی در خصوص وضعیت سون هیونگ مین توضیحات نهایی را داد. این سرمربی اعلام کرد که سون را به تیم ملی دعوت کرده است البته او و سایر بازیکنان در صورت مصدومیت یک جایگزین نیز خواهد داشت.

این مربی پرتغالی عنوان کرده که یک بازیکن اضافی به نام اوه هیون گیو را به عنوان بازیکن ذخیره در قطر دعوت کرده است. این بازیکن بیست و هفتم حتی در تمرینات تیم ملی کره جنوبی پیش از جام جهانی حاضر خواهد بود. چنانچه آسیب دیدگی بالایی برای بازیکنان پیش بیاید از اوه هیون گیو به عنوان بازیکن جایگزین که به تیم ملی کره دعوت شده استفاده خواهد شد.

نکته مهم در خصوص این بازیکن این بوده که او در فاز هجومی و خط حمله نیز می تواند بازی کند. این اتفاق باعث شد تا خبرنگاران در خصوص سون هیونگ مین از بنتو بپرسند. یکی از خبرنگاران وقتی پرسید آیا دعوت از اوه هیون گیو به دلیل احتمال جانشینی وی به جای سون هیونگ مین است؟ بنتو پاسخ داد این یکی از دلایل می تواند باشد.

توضیحات پائولو بنتو از حضور سون هیونگ مین در جام جهانی

طبق قانون فیفا تیمها فرصت دارند تا 24 ساعت قبل از شروع اولین دیدار در جام جهانی و در وضعیت اضطراری بازیکنی را خط زده و از بازیکن جانشین استفاده کنند. به این دلیل از هیون گیو برای همراهی تیمش در قطر استفاده می شود. او احتمالا در 21 سالگی تیم ملی کره را همراهی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گل های سون هیونگ مین در لیگ برتر انگلیس سه رقمی می شود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آسیایی سون هیونگ مین فاصله چندانی تا […]