کد خبر : 12442
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

کارنامه اسکوچیچ بهتر است یا کی روش

کارنامه اسکوچیچ بهتر است یا کی روش

عملکرد کارلوس کی روش بهتر بوده یا اسکوچیچ؟ کدام سرمربی در تیم ملی ایران با کارنامه تر و با نتایج بهتری در مسابقات ظاهر شده و موفق به کسب افتخارات بیشتری شده است؟ بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران با اسکوچیچ و کی روش. با مقایسه این اینفوگرافی زیر می توان به نتایج کسب شده

عملکرد کارلوس کی روش بهتر بوده یا اسکوچیچ؟ کدام سرمربی در تیم ملی ایران با کارنامه تر و با نتایج بهتری در مسابقات ظاهر شده و موفق به کسب افتخارات بیشتری شده است؟ بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران با اسکوچیچ و کی روش.

با مقایسه این اینفوگرافی زیر می توان به نتایج کسب شده این دو سرمربی کارلوس کی روش و اسکوچیچ دست یافت و قضاوت بهتری انجام داد البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که کی روش در مدت 8 سال مربیگری خود در ایران با تیمهای بزرگی نیز بازی کرده بود که 6 بازی آن نیز در مسابقات جام جهانی بود و وزن کیفی تیمهایی که در آن مقطع با ایران بازی کردند کمی بالاتر از همگروه های ایران در انتخابی آسیا در زمان اسکوچیچ بود.

کارنامه اسکوچیچ بهتر است یا کی روش

نتایجی که البته در دو برهه تقریبا متفاوت با فاصله سه ساله به دست آمده و نسل بازیکنان در اختیار گرفته این دو مربی نیز متفاوت بوده است.

کی روش در 97 بازی که در نیمکت ایران نشسته بود 60 برد کسب کرده و 24 مساوی با 13 شکست را تجربه کرد اما اسکوچیچ در 18 بازی رسمی که سرمربی ایران بود 15 برد به دست آورد، یک تساوی و در نهایت دو شکست نتیجه عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی بود.

اسکوچیچ در 18 بازی تحت هدایت ایران؛ شاگردانش 40 گل زدند و تیم کی روش نیز در 97 بازی تحت هدایت موفق به گشودن 65 بار دروازه حریفان شد تا از نظر آمار گل زنی نسبت به بازی های انجام یافته تقریبا در وضعیت برابری باشند. میانگین امتیازی اسکوچیچ اما بیشتر از کی روش بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها