کد خبر : 15707
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

سبقت امباپه از کاوانی/ فاصله 10 قدمی نیمار با ستاره فرانسوی

سبقت امباپه از کاوانی/ فاصله 10 قدمی نیمار با ستاره فرانسوی
کیلیان امباپه با گلزنی دیدار شب گذشته مقابل بنفیکا رکوردشکن از نظر گلزنی در اروپا برای تیم خود شد تا بالاتر از نیمار و کاوانی قرار گیرد.؛

کلیایان امباپه با گلزنی دیشب خود مقابل بنفیکا، به برترین گلزن تاریخ پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا از ابتدای پیدایش این تیم متمول تبدیل شد. امباپه توانست با این مهم یک افتخار و رکورد دیگر را جا به جا کند.

پیش از این ادینسون کاوانی با 30 گلی که در رقابتهای مختلف به ثمر رسانده بود، توانسته بود برترین گلزن اروپایی پاریسی ها شود.

با این گل امباپه در جمع بهترین گلزنان تاریخ باشگاه قرار گرفت. نکته دیگر فاصله 10 گله نیمار با امباپه است. نیمار تا کنون 21 بار در اروپا برای پاری سن ژرمن گلزنی کرده بود.

زلاتاتن ابراهیموویچ و دی ماریا از دیگر گلزنان برتر این باشگاه فرانسوی در لیگ اروپا بودند. مسی نیز در تعقیب این بازیکنان قرار دارد. البته مدت زمان حضور مسی در پاری سن زرمن به مراتب کمتر از سایر بازیکنان نام برده شده است و چنانچه فرصت و مدت زمان زیادتری او در این باشگاه می ماند می توانست این رکوردها را به راحتی از آن خود کند.

امباپه با این گلها و موفقیت خود در تیم باشگاهی، با روحیه مضاعفی راهی جام جهانی خواهد شد. او در کنار کریم بنزما از امیدهای اصلی تیم ملی فرانسه هستند. با حضور او و موفقیتش می توان برای فرانسه در جام جهانی قطر شانس قهرمانی قائل شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها