کد خبر : 18954
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

سوابق و بیوگرافی متئو لاهوز داور ایران آمریکا در جام جهانی

سوابق و بیوگرافی متئو لاهوز داور ایران آمریکا در جام جهانی
متئو لاهوز داور ایران آمریکا در جام جهانی قطر را قضاوت خواهد کرد به این بهانه بیوگرافی و سوابق این داور را بخوانیم به همراه عکسهای جدید و قدیمی.؛

یکی از سرشناس ترین و شناخته ترین داوران دنیای فوتبال آنتونیو متئو لائوس است. بیوگرافی و سوابق داوری متئو لاهور را در این نوشتار به صورت خلاصه مرور خواهیم کرد. داوری که تقابل سوم ایران در جام جهانی 2022 قطر مقابل آمریکا را قضاوت خواهد کرد.

متئو لاهوز جزو داورانی بوده که تا حدودی سخت گیر بوده و دارای کاریزمای خاصی نیز است. این داور 45 سال سن داشته و در 12 مارس 1977 میلادی به دنیا آمده است.این داور دارای اصالتی اسپانیایی بوده و در اسپانیا نیز به دنیا آمده است.

متئو لاهوز و قضاوت در لالیگا و باریهای مهم اروپایی

بیشتر این داور را در لالیگا و قضاوت بازی های حساس این لیگ مهم دیده اید. او از سال 2009 پای ثابت قضاوت در بازی های لیگ داخلی اسپانیا بوده و از سال 2011 نیز به صورت بین المللی وارد عرصه قضاوت شده است.

از داوری های خاص و برجسته متئو لاهوز می توان به حضور و داوری بازی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم انگلیسی و مطرح منچستر سیتی و چلسی اشاره کرد.

سوابق و بیوگرافی متئو لاهوز

متئو لاهوز داور سرشناس اسپانیایی با کاریزمای خاص

سوابق و بیوگرافی متئو لاهوز

عکسهایی از قضاوت متئو لاهوز در مسابقات مهم و مختلف فوتبال

سوابق و بیوگرافی متئو لاهوز

سوابق و بیوگرافی متئو لاهوز

فیفا با توجه به حساسیت های ورزشی، سیاسی و همچنین رقابتی ایران و آمریکا که حکم مرگ و زندگی برای هر دو تیم وجود دارد سعی کرده بهترین داور خود را برای این بازی بگمارد. دیدار سرنوشت سازی که توسط متئو لاهوز اسپانیایی سوت زده خواهد شد.

پیش تر از این و در جریان مسابقات جام جهانی کنونی این داور قضاوت قطر و سنگال را عهده دار شده بود. البته قضاوت این بازی خالی از نقد نبود و انتقاد هایی نیز از او به وجود آمد.

پربحث ترین مورد برای انتقاد از وی نیز مربوط به نیمه نخست بازی فوق بود که قطری ها شدیدا اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور این مسابقه چنین دیدگاهی نداشت.

آنتونیو متئو لائوس و حضور در ال کلاسیکو رئال بارسلونا

متئو لاهوز را بیشتر در جریان قضاوت بازی های ال کلاسیکو نیز دیده ایم. مسابقه بارسلونا و رئال مادرید در اسپانیا بارها با سوت این داور برگزار شده است.

سوابق و بیوگرافی متئو لاهوز

دیدار نوستالوژی بارسا رئال با قضاوت تاریخی و خاص متئو لاهوز 

سوابق و بیوگرافی متئو لاهوز

قضاوت بازی های بارسلونا و رئال توسط لائوس

لاهوز در آخرین رقابت اروپایی یعنی یورو 2020 نیز حضور فعالانه ای داشته است. او حدود یک سال پیش در این مسابقات سه بار به عنوان داور انتخاب شد. او در جریان مسابقات مذکور 6 کارت زرد نیز به بازیکنان داد.

در لیگ قهرمانان اروپا نیز 41 بار در جلوی اسم لاهوز سابقه قضاوت ثبت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نظر کی روش درباره داوری پنالتی ایران مقابل آمریکا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] چه نظری در خصوص متئو لاهوز داور اسپانیایی […]

trackback
اسم بازیکن شماره 9 کره جنوبی + بیوگرافی و عکس چو گیو سونگ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] قهرمان یک ملت شد. بیوگرافی شماره 9 کره […]