کد خبر : 10268
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

جهانبخش همچنان بازیکن تعویضی فاینورد است

جهانبخش همچنان بازیکن تعویضی فاینورد است

سایت مارال نیوز؛ علیرضا جهانبخش با وجود قابلیت های بسیار زیادی که در فوتبال داشته و گوشه هایی از آن را در ترکیب تیم ملی نیز نشان داده و همواره جزو بهترینهای کشورمان است، در لیگ اردیویسه هلند همچنان به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می شود و این برای بازیکن بزرگی مثل علیرضا جهانبخش

سایت مارال نیوز؛ علیرضا جهانبخش با وجود قابلیت های بسیار زیادی که در فوتبال داشته و گوشه هایی از آن را در ترکیب تیم ملی نیز نشان داده و همواره جزو بهترینهای کشورمان است، در لیگ اردیویسه هلند همچنان به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می شود و این برای بازیکن بزرگی مثل علیرضا جهانبخش خوب نیست.

فاینورد هلند از شروع فصل کنونی دو بازی انجام داده که در هر دو دیدار از علیرضا جهانبخش به عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده و دربازی سوم فاینورد نیز با اعلام ترکیب اصلی، نامی از علیرضا جهانبخش دیده نشد تا بعد از سه هفته همچنان سرمربی فاینورد علاقه ای به استفاده از جهانبخش در ترکیب ثابت نداشته باشد.

در فصل گذشته نیز علیرضا جهانبخش 27 بار به عنوان بازیکن ثابت و یا تعویضی وارد میدان شد که در نهایت 4 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل زیبا نیز از خود به یادگار گذاشت.

مطمئنا با اطمینان بیشتر سرمربی فاینورد به جهانبخش و دادن فرصت بیشتر برای این بازیکن از نظر نتیجه گیری نیز فاینورد می تواند بهتر عمل کند چرا که جهانبخش مانند ستاره با اخلاق و موقعیت شناس و تیزهوشی است که داشتن او برای هر تیمی یک نعمت بزرگ است.

فاینورد در دو بازی گذشته خود در لیگ هلند یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده و امشب سومین دیدار حساس خود را برگزار خواهد کرد.

به میدان فرستادن سریعتر جهانبخش برای فاینورد می تواند نوید بازی روان و بهتری را برای این تیم پرطرفدار هلندی بدهد. جهانبخشی که اکنون آماده ترین دوران خود را نیز سپری میکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها