کد خبر : 29592
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

شاگردان کی روش گام محکم مقابل جامائیکا برداشتند

شاگردان کی روش گام محکم مقابل جامائیکا برداشتند
شاگردان کارلوس کی روش در تیم ملی قطر توانستند تیم ملی جامائیکا را در دیداری دوستانه 2 بر 1 شکست دهند. در دیداری که از ساعت 19:30 دقیقه 25 خرداد ماه برگزار شد؛

شاگردان کارلوس کی روش در تیم ملی قطر توانستند تیم ملی جامائیکا را در دیداری دوستانه 2 بر 1 شکست دهند. در دیداری که از ساعت 19:30 دقیقه 25 خرداد ماه برگزار شد.

شاگردان کی روش در این مسابقه در نیمه نخست بازی خوبی را از خود به نمایش نشان داده و کمتر به حریف موقعیت دادند. آنها در این نیمه دو گل توسط حمام الامین و محمد مونتاری به ترتیب در دقایق 30 و 40 به ثمر رساندند.

بازی قطر جامائیکا با حساب 2 بر 0 در نیمه نخست به سود شاگردان کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران به اتمام رسید. در نیمه دوم که قطری ها دو تعویض داشتند تمیم منصور و آسیم مادیبو را به جای آبدوریساگ و احمد فتحی روانه میدان کردند.

پانزده دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی یک ضربه پنالتی نیکولسون توانست دروازه قطر را باز کند. تا حساب کار دو بر یک شود. در نهایت بازی نیز با همین نتیجه به سود قطر به اتمام رسید.

کارلوس کی روش در دقیقه 70 نیز چند تعویض پشت سر هم انجام داد تا چندین بازیکن خود را برای بازی های حساس پیش رو به ورطه آزمون بکشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها