کد خبر : 15856
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

شکستی دیگر برای فیروز کریمی/ دندان تیز سپاهان برای قهرمانی

شکستی دیگر برای فیروز کریمی/ دندان تیز سپاهان برای قهرمانی
شکستی دیگر برای فیروز کریمی در تیم جدید خود ثبت شد. با این شکست مقابل سپاهان، حریف اصفهانی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد و البته صنعتی ها نیز خطر سقوط را احساس کردند.؛

سپاهان اصفهان با تیم خوبی که توسط ژوزه مورایس جمع کرده در سودای قهرمانی است. آنها دندانشان را برای قهرمانی تیز کرده اند. در این مسیر زردپوشان اصفهانی به تیم خوب فیروز کریمی نیز رحم نکردند تا کریمی در تیم جدید خود طعم شکستی دیگر را بچشد.

سپاهان اصفهان در بازی مهم امروز به مصاف آبادانی ها رفت. قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی با کمک سخندان و رحیم حاجیلو بود. در پایان بازی نیز سپاهانی ها توانستند با گلهای محمد علی نژاد و مسعود ریگی با دو گل نفت آبادان را شکست دهند.

در نیمه دوم آهنگ حملات نفتی ها تندتر شده بود. مخصوصا که با ورود طالب ریکانی این ریتم نیز بهتر شد اما موقعیت های خوب آبادانی ها در این دیدار یکی پس ازدیگری از دست رفت. آنها به نظر با بدشانسی نیز در این بازی دست و پنجه نرم می کردند.

در نهایت با پیروزی به دست آمده سپاهان خود را به بغل گوش پرسپولیس در صدر جدول رساند. آنها موقتا با یک بازی بیشتر بالاتر از استقلال قرار دارند.

صنعت نفت آبادان نیز با 5 امتیاز اندوخته ای که دارد جزو تیمهای قعرنشین لیگ شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها