کد خبر : 5816
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

دومین جشنواره تابستانی ورزشهای بومی و محلی بخش هیر

دومین جشنواره تابستانی ورزشهای بومی و محلی بخش هیر

دومین جشنواره تابستانی ورزشهای بومی و محلی بخش هیر برگزار شد و نفرات برتر بخشهای مختلف مشخص شدند. به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بخش هیر، دومین دوره از جشنواره های تابستانی مسابقات بومی و محلی در مجموعه گردشگری و تفریحی باغرو با استقبال بیش از ۲۵۰ نفر

دومین جشنواره تابستانی ورزشهای بومی و محلی بخش هیر برگزار شد و نفرات برتر بخشهای مختلف مشخص شدند.

به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بخش هیر، دومین دوره از جشنواره های تابستانی مسابقات بومی و محلی در مجموعه گردشگری و تفریحی باغرو با استقبال بیش از ۲۵۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

این مسابقات همزمان با جشنواره ملی و استانی آلبالو در محل گردشگری باغرو باحضور حسین زاده مسئول اداره ورزش و جوانان بخش هیر، عباس زاده رئیس هیات بومی و محلی شهرستان اردبیل،احدی دبیر هیات ورزشهای بومی و محلی بخش هیر برگزار شد و نفرات برتر در رشته های طناب کشی و بطری زنی در بخش های اقایان و بانوان و دختران و پسران به شرخ ذیل معرفی شدند.

نفرات برتر جشنواره تابستانی هیر

در رشته طناب کشی بانوان: تیم پرستو که از ورزشکارانی بنام های (هلیا رزمی،الینا محمدی،هانیه اسدپور و پرستو حسین پور) تشکیل شده بود بi عنوان تیم اول معرفی شد و تیم خانواده علوی که شامل بانوانی از جمله (سمانه علوی،هانیه علوی، هستی علوی ،فاطمه نوبخت و معصومه یاری) در جایگاه دوم ایستادند.

در طناب کشی آقایان نیز:تیم خانواده علوی متشکل از (داود علوی،جلال علوی و ابراهیم علوی) در سکوی نخست ایستادند.

تیم کیوان که از آقایانی متشکل از عباس پورعلی،محمد مشکینی،نادر جهدی بعنوان تیم دوم معرفی شدند.

در ادامه تیم قدیرپور نیز حایز مقام سومی شدند که اقایان محسن قدیر پور،بهزاد قدیری و مهران رزقی کامل کننده تیم بودند.

نفرات برتر در ایستگاه بطری زنی دختران و پسران نیز شامل بنیامین رحیم زاده ونیلوفر محرمی در جایگاه نخست قرار گرفتند.

محمدرضا رزقی و آنیتا نیکوپور دوم شدند و در نهایت امیر حسین رودی و هلنا حسن زاده نفرات سومی این رقابتها معرفی شدند.

گفتنی است با هماهنگی صورت گرفته از طرف اداره ورزش و جوانان و مجموعه گردشگری و تفریحی باغرو این جشنواره ها تا پایان تابستان روزهای جمعه با حمایت مالی این مجموعه گردشگری به مدیرعاملی اقایان اکبرزاده و فکری بصورت منظم برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است این مجموعه در جاده خلخال،۱۷کیلومتری اردبیل قرارگرفته که نمایشگاه صنایع دستی،پذیرایی و سلف سرویس، جاذبه های گردشگری بکر و آلاچیق های سنتی و بومگردی، توزیع و فروش میوه های ارگانیک ،فضای بازی برای کودکان،استراحت گاه ویژه مهمانان و گردشگران و ..‌از امکانات مجموعه گردشگری و تفریحی باغرو می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها